MUTLU PAZAR GÜNÜ

Cumartesi günü temizlik ve alışverişle geçti. Koca çalıştığı için biz Bilgeyle tüm işlerimizi hallettik.Güzel yemekler pişirdik. Tatlı falan yaptık abrttıkta abarrtık yani.Bunun en büyük sebebi Bilgenin sürekli "acıktım" diye buzdolabının etrafında dolanıyor olmasıydı. "Acaba bu durumu ben mi abartıyorum" diye söylenirken , pazar günü kocada farketti. Farkedilmeyecek gibi değil ki. Alışveriş merkezinde ben kitaplara bakarken "ben çok acıktım" diyip duruyordu. Üstelik yeni kahvaltı yapıp çıkmıştık (onun ikinci kahvaltısıydı). Oturdular babayla döner yediler.Hemde nasıl bir iştahla.Sonra bana kitap aldık. Bilgeye resimli bir masal kitabı aldım. Pek ilgilenmedi ama bir süre sonra ilgileneceğinden eminim.Ben biraz okumaya başlayım, hemen gelip elimden alır" ben okuyacağım" diye bayılıyorum böyle yapınca. Sonra yukarıda görüldüğü üzre bu oyun parkını keşfettik.Antalya' da bunun daha küçüğü vardı. Bayılırdı bilge ona." Havalı kaydırak" diyordu.Nasıl keyifle hopladı zıpladı. Çıkarken de biraz mızmızlandı ama ısrar etmedi. Biraz sonbaharlık kıyafet aldık.Ankara'da herkeste bir "yağmur yağacak seller akacak paniği sormayın dükkanların önünde kum torbaları falan. Bunun bir önlem olmadığını herkes biliyor sonunda. Alt yapıda alınması gereken önlemlerden kimse bahsetmiyor tabi.Geçen haftaki listeme bakıyorum hemen hemen tamamlamış sayılırm.Polimer kilden çok güzel kolye uçları yaptım.Cuma günü fırınladım ama verniklemeye vaktim kalmamıştı.Bu gün artık vernikler sonra dizaynını yaparım.Bu haftayla ilgili "yapılacaklar listesi" daha kafamda oluşmadı.Galiba Bayram için Antalya'ya gitmeyi planlıyoruz bunun etkisinden. Biraz polimer killi bir hafta geçirebilirim. Akşamları kitap okumaya devam ediyorum. Televizyonda birşey izleyeceksem örgü yapıyorum.Bilge' ye sarı bir kazak başladım. "Knowing(kehanet)" filmini izledim.Başta sürükleyiciydi ama sonunu beğenmedim.Nicolas Cage' in filimlerine bayılırız kocayla. "Fena değildi " yorumunu yapacağım. Sabahtan beri birkaç kez Tracy Chapman' ın "Babay Can I Hold You" şarkısını keyifle dinliyorum. Eskiden beri çok severim uzun süredir dinlememiştim.Geri kalan zamanlar da ise max fm( www.maxfm.com.tr/). Yeni bir şeyler dinleme isteğim için iyi bir kaynak oldu.Şimdi toparlıyorum " güzel bir hafta sonuydu özellikle Mutlu bir pazardı"...

Yorumlar