MAVİ GÖL




Mavi Göl (Bayındır Barajı) pazar günü uçurtma uçurmak için seçtiğimiz yerdi. İlk kez gittik. Bilge biraz şaşırıp" deniz gibi bir şey" dedi. Güzel bir yer, manzarasına bayıldım. Piknik malzemesi getirmediğimize çok üzüldüm. İnsanlar mangallarınıda alıp gelmişlerdi.Ayrıca balık tutanlar da vardı. Bir tek kusuru uçurtma uçurmak için pek de uygun bir yer olmamasıydı.Ama inatçı koca ne yaptı etti uçurdu, bizim alkışlarımız arasında. Ben bütün hafta sonu kitap okumakla geçirdim, az kaldı bitmesine.Beğendim kitabı (koloni).Gayet sürükleyici. Bu günlerde değişik birşeyler dinlemek istiyorum. Daha çok bu istek yeni bir şarkı duyup, beğenip defalarca dinleme isteği.

Saçlarımda ki beyazlar gene fırladı üstelik daha iki hafta olmuştu boyayalı.Benim bu şehirde iyi bir kuaför bulmam gerekiyor.Bu hafta neler yapmayı planlıyorum;

1-Kitabımı bitireceğim,

2-Kurdela nakışı örtümü tamamlayıp, salon masama örteceğim.Sonra bakıp gururla gerineceğim.

3-Bir günümü polimer kile ayırıp, renk renk kolyeler yapacağım.Aldığım yeni renkleri deneyeceğim.

4-Kum boncukla başladığım siyah kolyeyi bitirsem iyi olur.(bu belki haftaya sarkabilir)


Bu arada ofisin ve evin rutin işlerini de aradan çıkartırım diye umuyorum.

Bu gün kreşin kapısında birkaç çocukla karşılaşınca ağlama seremonimiz kaynadı.Buna çok sevindim. Tüm hafta sonu aklına geldikçe "okul bu gün kapalı mı?" diye sorup durdu. Koca ve ben bunun iyiye mi yoralım, yoksa kötüye mi anlamamıştık bu sabaha dek. " Okula gidiyoruz" diyince biraz mızmızlandı.Tam ağlamaya programlıyordu kendisini, dediğim gibi çocukları görünce unuttu. Bu arada kocaya teşekkür etmek istiyorum. Gerçi tanıyanlar bilir onun keçileri bile şaşırtabilecek inadını, bir oraya bir buraya koşturup, kan revan içinde kalsa bile uçurtmayı uçurdu.Bu da geçen haftanın zaferi olarak kayda geçmiştir.


Yorumlar