Bilge ve Annesi İstanbul yolunda


Başlıktan da anlaşılacağı gibi onlar şuan da ablamın deyimiyle kocanın arabasıyla bana doğru geliyorlar, ne mutlu bana....Evet evet bende teyze oluyorum bu arada, okuduğum bir kitap vardı alışveriş kolik ve bebeği aynı seride alışverişkolik ve ablası, bende bizim serinin devamıyım işte, bilge ve teyzesi

Ofisteyim çalışıyorum ve sabırsızlıkla gelmelerini ve mesainin bitmesini bekliyorum, hatta etrafımdaki insanlara bile tahammülsüzce davranıyorum, bir sürü şey yapmak istiyorum onlarla, boğazı ortaköyü gezdireyim, aynı zamanda çok güzel yemekler hazırlayayım, ablam yesin de gözleri yaşarsın, hatta annemi arayıp yaptıklarımı anlatsın :)

Bazen polyanna olmak lazım diye düşünüp uzakta olabiliriz yeterki herkes yerinde sağlıklı olsun diyorum, ama sevdiklerimi yanımda istiyorum, çok şey mi istiyorum acaba?

Yorumlar

  1. son ana kadar çok kesin olmayan İstanbul yolculuğumuz için bu sabah yollara koyulduk. Kızkardeş bana süpriz yapmış, buraya bu güzel yazıyı yazmış. Yol baya yordu bizi, üstüne de buz gibi biramı yudumlayınca keyifim tam gıcır oldu. Yol fotoğraflarım ve gördüğüm güzellikleri ilk fırsatta yazacağım. Sevgili kardeş seni gördüğüme çok ama çok sevindim, çok özlemişim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder