"BAAAK KOCAMAN OLDUM"

Bu günlerde dilimizde hep bu laf" büyüyorum ben, kocaman oldum". Nasıl da acelesi var:))
Cumartesi önce Güven Park' a uğradık, güvercinleri yemledik, kütüphaneye uğradık. Kitaplarımızı verip , yeni kitaplar aldık.


Bir mağazanın kitap reyonunda indirim vardı. Bilge resimli küçük öykü kitapları aldı. Ben de klasiklerden eksik olanları. Ama en güzeli aldığımız büyüteçti. Bilge bayıldı, karıncalara, çiçeklere, ağaç gövdelerine baktı. Hatta kendisine bakıp "ben böyle kocaman oldum" dese de, böyle büyünmeyeceğinin o da farkındaydı:))


pazar günü halası ve kuzenleri geldi Antalya' dan. Kızım kendisinden 2 yaş büyük ve 2 yaş küçük iki oğlan kuzeni çok güzel ağırladı. Cömertçe odasını açtı ve oyuncaklarını paylaştı. Ben de görmemiş edasında güzel sofralar hazırladım. Misafir ağırlamayı özlemişiz, iyi geldi...




Yorumlar