HAFTA SONU


Cumartesi günü gözümüzü karartıp sıcağa falan aldırmadan Bilge' yle yola düştük. Zamanı gelen kitaplarımızı kütüphaneye teslim edip yeni kitaplar aldık.

Kütüphaneyi ben çok seviyorum. Bilge' nin daha ne hissettiğini tam olarak çözemedim. Bazen gideceğimizi duyunca seviniyor, bazen de "yine mi" diyor. Ama sevmese gitmemek için direnirdi, hiç öyle birşey yaptığına rastlamadım.


Kütüphane stajerelerin doldurduğu bir haldeydi. Herkesin ortak konusu malum sıcaklar.


Bilge' de takılarıyla, nasıl bronzlaştığıyla ilgili bol bol sohbet etti bu stajer ablalarla:))

Bol bol Bilge' ye odasını düzenli tutması söylevleri çektim. Bunu pekiştirsin diye sürekli "Oyuncak Hikayesi 2" filmini koydum ama nafile yordum kendimi. Sabah odaya şöyle bir baktım, içler acısıydı durum. Bu arada hayvansever kızım kaplumbağası Fıstıkla el ele, kol kolaydı, pazar günü:)) Normalde tırsak olan kaplumbağa hayvanı, kaptırmış kendini kıpır kıpır dolandı durdu etrafta...



Bana gelince Cuma günü başladığım Kristin Hannah' ın "Ateşböceği Yolu" kitabını cumartesi akşamı, bir paket kağıt mendil ve göz yaşlarım eşliğinde bitirdim. Çok güzel, samimi, duygusal ve sıcacık bir dostluk hikayesiydi. Pazar sabahı aynada şişmiş gözlerime bakıp, gülümsedim. Ahmet Ümit' in " İstanbul Hatırası" na başladım. Başkomiser Nevzat, Ali ve Zeynep katillerin peşinde yine... Bu sabah tembellik yapıp geç geldik. Bilge kuru bir ağaç dalını boyuyor, ben de hummalı bir temizliğe girişeceğim, hadi bana kolay gelsin...

Yorumlar

  1. sizi gidi sizilerrrr
    hani cumartesi çok sıcaktı da dışarı çıkamamıştınız, kınıyorum abla seni :(
    bu arada bilgenin kulağını mı deldirdin o sarı şey ne anlayamadım, hayır yani kızının kulağını ve burnunu ben deldiricem biliyosun

    YanıtlaSil
  2. " Ateş Böceği Yolu" nu merak ediyorum güzel mi gerçekten?
    Bir de oda düzenleme için endişelenme büyüdükçe toparlıyor çocuklar kendilerini.
    Sevgilerimle ...


    www.hayatizlerim.com

    YanıtlaSil
  3. Sevgili bacım, heee çıktık ama senin istediğini yapacak güzergahta değildik diyeyim. Bu arada kulaklarını tabiki deldirmedim. Saç lastiği o:))
    Sevgili Özlem, umuyorum dediğin gibi olur. Kitap çok güzeldi, bir çırpıda okuyuverdim. Benden de sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder