SONUNDA




Evet sonunda sıcağın bacağını kırıp iki kolye tamamlayabildim. Beyaz olanı taktım bugün boynuma:)) Ne kadar rahatsız edici bir duygu bu. Günlerim boşa geçiyormuş gibi. Sonuçta takı yapmak çok ulvi bir görev değil elbette ama benim üreticiliğim adına önemli. Bir de madde madde yazdığım uzun bir liste var. Kitap isimleri, izlenecek filmler, görülecek yerler, denemek istediğim tasarımlar. İşin garip tarafı bu listenin uzun olmasının beni acayip mutlu ettiğini fark ettim. Tek tek üzerlerini çizmekse ayrı bir keyif. Dün çok keyifli bir gün geçirdiğimi zaten anlatıştım. En son güneşin batışını bekleyip Bilge' yle eve döndük. Küçük bir mutfak kazasının ardından (sıcak tavayı elleyi verdi Bilge, ama ciddi bir yanık yok) kendimizi balkona attık. Boyca uzun, ence biraz dar olan balkona popolarımızın rahat edeceği bir düzenek kurup uzandık. Patilerimiz balkon demirinde, kafalarımız yan yana, diktik gözlerimizi gökyüzüne. Bir iki yıldız, biraz bulut gördük. Bulutları bir şeylere benzetirken Bilge uyuya kaldı göğsümde. Bende yaradana şükran duygularımı sundum uzun uzun...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık,gerçekten de keyifli bir gün geçirdiğinin örnekleri kolyelerin...
    Balkonda yatışınıza bayıldım,bir minik ve büyük olarak :)

    YanıtlaSil
  2. evreka evreka buldum fajita, kafamı karıştırdın adı klıma gelmedi fajita steak ye mutlaka midpointte

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Buğdaycığım, dün Leylak ablamla senin de kulaklarını çınlattık "su damlası gibi, öyle güzel bir kız" dedi senin için.Ben de bayıldım balkon keyfimize:))
    Sevgili Bacım, Allah iyliğini versin bizden başka sabah sabah Ankara İstanbul hattında bu konuda sohbet eden varmıdır diye düşündüm şimdik:))

    YanıtlaSil
  4. Çok duygulandım...Çok teşekkür ederim :)
    Umarım seninle tanışma fırsatı da bulurum...
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bloguma yaptığınız ziyaretler ve samimi yorumlar için çok teşekkürler, sizin de takılarınız çok şeker ellerinize sağlık..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil

Yorum Gönder