İZLEDİKLERİM...


Son zamanlarda seyrettiğim eni iyi filimlerden biriydi "The Reader- Okuyucu" filmi.
Oldukça etkili bir drama. Cinsel görsellik yoğun olsa da konu ve oyunculuk mükemmeldi. Kate Winslet' ın Titanic filminden sonra, izlediğim en iyi filmiydi diyebilirim. Çocuğunuzu uyuttuktan sonra izleyebileceğiniz güzel bir film.

"The Time Traveler' s Wife- Zaman Yolcusunun Karısı" filmi de yine son zamanlarda seyrettiğim en iyi filmlerdendi. İsmine bakınca fazlasıyla fantastik bir film beklemiştim, ama yanılmışım. Başı biraz sıkıcıydı ama sonuna doğru bendeniz yine gözyaşlarım eşliğinde izledim.
Elimde izlenecek daha bir sürü film var ama son günlerde ayıracak zaman bulamıyorum. Günün uzunluğu ve sıcağın bunaltıcılığı yüzünden akşamları çok yorgun oluyorum. Kullanmadığım küçük odada, küçük bir çamaşır dağı oluştu. Bugün çok kararlıyım, akşam bu dağı halledeceğim. Evin rutin işlerini zamanında yapmayınca böyle oluyor. Dün akşam yemeğine sevdiğimiz bir müşterimize gittik. Mesnevi Sokak'ta çok nezih bir yer Cafe Gusti. Mekanın şıklığı bir tarafa, Mevlüt Usta'mızın elinden çıkan yemekler hem gözünüzü, hem midenizi ziyadesiyle doyuruyor. Hoş bir sohbet eşliğinde yediğimiz yemeğin sonuna doğru, oturduğu yerde uyuya kalan Bilge' yi alıp eve döndük. Biraz balkon serinliği sohbeti yaptıktan sonra cup yatağa yollandık. Ben Nevzat Başkomiser'in naif düşüncelerini, Ali' nin kötü yurt anılarını okurken, horlamaya başlayan Kocayı görünce, "bu horultu yoğunlaşmadan uyusam iyi olur" diye kapattım gözlerimi:)) Bu sabaha karşı son birkaç sabahtır olduğu gibi, bir elinde yastığı, bir elinde Teddy' si küçük poposuna yanımızda yer açamaya çalışan Bilge' yle uyandım. Güzel bir sabah yani, umarım herkes için de öyledir...

Yorumlar

  1. Dram filmlerine bayılırım.En kısa zamanda izlemeye çalışacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder