GÖL GEZMESİ

Pazar günü sıcacık bir gündü, havadan hiç şikayet etmedim. Gölbaşına gittik.


Bu patilerin sahibi Bilge' nin kuzeni geldi, staj yapmak için Ankara' ya.
Can yeleklerimizi giyip başladık göl gezintimize.

Karabatakların sohbetlerini dinledik
Yuvaları olduğunu düşündüğümüz yerler bulduk
Onlar bize, biz onlara şaşkın şaşkın baktık:))
Yusufçuktur diye düşündüğümüz bu mavi sineklere bayıldık
Peşimizi hiç bırakmadılar
Bilge' yle terliklerimizi çıkartıp ayağımızı buz gibi suya soktuk.
Gölden ayrılınca Bilge "balık yiyeceğim "dedi, yakında çok güzel balık yapan bizimde sevdiğimiz bir müşterimize gittik. Kocaman bir alabalığı itirazsız mideye indirdi bizim kız.
Benim ağzım kulaklarıma kadar çıktı tabi. Bu arada gece öksürükleri bitmediği için tekrar doktora gittik. Akciger filmi çekildi ve antibiyotiğe başladık. Artık antibiyotiğin zararından falan geçtim, biran önce kurtulsun şu pis öksürükten istiyorum.

Biraz önce çok güzel bir haber aldım. Daha önce bahsetmişitim sıkıntılı bir hastalığa yakalanan, aynı zamanda hamile olan kızımız bu sabah doğum yapmış. Efe' miz 47cm boy ve 3kg ağırlıkla kocaman bir umut olarak dünyamıza geldi. En çok annesine güç verdi ve vermeye devam edecek. Umarım annesi de biran önce sağlığına kavuşur... hoşgelidin Efe sağlıklı ve keyifli kocaman bir ömür diliyorum sana...

Yorumlar

  1. Hoşgelmiş sefalar getirmiş Efe bebek. Annesine de en acilinden şifalar diliyorum.

    Ahh keşke benim kızımda indirse şu balıkları mideye. babamız balıkçı kızı ağzına sürmüyor :(

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok sevindim, umarım annesine sağlık ve mutluluk getirir.
    Beni sorarsan hala bir değişiklik yok, delirmek üzereyimmmmmm:))

    YanıtlaSil
  3. Efe bebeğe uzun ömürler dilerim,ailesiyle birlikte...
    Bilgenin de umarım öksürüğü artık geçer,bayağı uğraştırdı bu hastalık sizi ama geçici şeyler olsun:)
    Göldeki geziniz hoş olmuş,mavi sineğin rengine bayıldım.
    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  4. Hoşgelmiş Efe. Sağlıklı mutlu upuzun bir ömür dilerim. Annesine de acil şifalar.
    Bu arada Ankaralı olarak kıskanmaya başlayacağım:) 4 duvar arası yaşamaktan çok sıkıldım:((

    YanıtlaSil
  5. Ohhh yarasın kızıma...Biz de dün döndük bugün full time ütü yaptım fotoğraflar iyi geldi...:))

    YanıtlaSil
  6. ohh afiyet olsun , yarasın yedikleri Bilge ye ...
    Gölbaşı sefanız çok hoşmuş , fotolar da öyle :)

    YanıtlaSil
  7. Gözlerinize sağlık ve afiyet olsun. Hoşgelmiş dünyaya bebek, allah analı babalı etsin sağlıkla.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Arkadaşlarım; hepinize teşekkür ederim Efe bebekle ve annesiyle ilgili güzel dilekleinizi ilettim, iyiki varsınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder