TERLİK SÜSLEMECE

Terlikleri görüp, bu kız bunları yenileyecek diye yanlış bir fikre kapılmayın. Sevgili Nihal Hanım' ın ve Fiamma'nın yaptıklarından sonra, öyle boyumdan büyük bir işe kalkmayacağım. Benimki ufak bir değişiklik.
Bu terliklerle yaklaşık beş yıllık bir birlikteliğimiz var. Çok ucuza aldığımı hatırlıyorum.
Malum benim çiçekleri biliyorsunuz. Şile bezinden eski bir gömleği bu iş için kullandım. Kestim diktim, en son küçük bir deri parçasına , onu da terliğe yapıştırdım.
Bilge çok beğendi, bütün gün ayağında şıp şıp dolaştı, gönlü geçince ben de giymeyi planlıyorum:))
Bu arada çok güzel bir haberim var size. Burda bahsetmiştim hasta olan Efe' mizin anesinden. Doğumdan sonra özellikle akciğer taramasının sonucu çok önemliydi. Ya felaket olacaktı ya da bizi havalara uçuracaktı. Sonuçlar temiz çıktı ve biz gerçekten havalara uçtuk. Öyle tarifsiz bir sevinç ki bu Allah herkese yaşatsın. Herkesin derdine çare olsun. Efe' miz de büyümeye devam ediyormuş dün 50 cm. olmuş, İstanbul' a gitmeyi dört gözle bekliyorum, gidince sımsıkı sarılmak istiyorum ikisinede:)

Yorumlar

  1. Terliklerin pek hoş olmuş, bu arada Bilge ile aynı numara mı giyiyorsunuz????

    YanıtlaSil
  2. Terlikler hoş olmuş. Ellerine sağlık Sevda.

    Efeciğime de geçmiş olsun. Allah sağlık versin. Anasına babasına bağışlasın.

    YanıtlaSil
  3. Buğdayım çok tatlısın, evet kızım benim terliklerimi giyiyoooo

    YanıtlaSil
  4. Dilekciğim sağol canım. Hasta olan Efe' nin annesiydi, gerçi yazdıklarımı okuyunca Efe' ymiş gibi görünüyor. Annesi hamileyken hastalığı fark edildi. Damarlarda olan bir çeşit tümör vardı. Göğsünün birini aldılar ve doğumdan sonra da vücut taraması yapılacatı. İşin kötü tarafı hastalık çok yeni bir hastalık dünyadaki 200. vaka olması tedavi açısından da ödümüzü kopartmıştı. Allahtan sonuçlar temiz çıktı Allah onu efe' sine bağışladı

    YanıtlaSil
  5. Hah haaa. Kulübe hoş geldin Sevda'cım. Ellerine sağlık. Senin şu çiçekler çok hoş gerçekten. Her derde deva birşey.
    Tanımasam da arkadaşına sevgilerimi ve sevincini paylaştığımı ilet. Bebişine de kendisine de uzun sağlıklı ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş çok beğendim bende deneceğim bir tane kenarda var ama daha değil:)
    ellerine sağlık.
    bu arada çok çok geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuşlar Sevda.Küçük bir dokunuşla bambaşka bir şey çıkmış..

    Bu arada güzel habere çok sevindim.İnşallah kısa zamanda tamamen düzleir.

    YanıtlaSil
  8. Aaaaa,bak yine kızdım şimdi kendime dikkatsizliğimden dolayı. Neyse o zaman Efeciğimin annesine geçmiş olsun diyor ve düzeltiyorum.Allah evladına bağışlasın anneciğini. Öptüm sizi.

    YanıtlaSil
  9. terlik pek hoş olmuş, Efe ve annesi için sevindim, neşeniz daim olsun.

    YanıtlaSil
  10. Nihal Hanımcığım hoşbulduk:)) beğendiğinize sevindim, ayrıca güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  11. Sezobigo, durma dene derim çok keyifli, bu arada teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Nazancığım sağol canım, beğendiğine sevindim. Amin diyorum, en kötüsünden kutuldu ya, inşallah tamamen de kurtulacak

    YanıtlaSil
  13. Dilekciğim kabahat ben de sevinçten öyle bir yazmışım ki yanlış anlaman çok doğal kızma kendine. Kocaman bir aminnnn diyorum ve ben de öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Noblesse, beğendiğine çok sevindim senin gibi hamarat hanımların beğenmesi beni acayip sevindiriyor, çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder