BUGÜN UZUN OLACAK

Sabah erkenden kalktık. Hafta sonu okul hazırlıklarıyla geçti. Okuldan kitaplarını, kırtasiye ve beslenme listesi verdiler. Hepsini tamamladık, sabah erkenden uyandı.Geçen sene de sabahtan öğlene kadar ana sınıfına gittiği için, öğlen okula gidecek olmak ona garip geldi. Sürekli" gece olunca mı döneceğim eve" diye sordu. Ben de en az onun kadar heyecanlı ve endişeliyim.Altı saat nasıl geçecek hiç bilmiyorum. Beslenme çantasını, içindekileri nasıl koyacağını çıkartacağını konuştuk. Çantasına öğretmenin istediklerini koyduk. Baktık zaman geçmiyor.Evi toparladım, Bilge'de bana yardım etti. Öğle yemeğini yedirdim. Çıktık yola. Çanta, beslenme derken yükü baya ağırlaştı. Önce istemedi ama, ben taşıdım okula kadar. Okulun kapısından girince sırtlandı bütün eşyalarını, vedalaştık. Sıraya girdiler. O sırada okulun bahçesinde yerel bir tv.den çekim yapıyorlardı. Baktım elinde mikrofon genç bir kız beni gözüne kestirdi. Yanıma geldi, "çocuk gelişimiyle ilgili şu soruları soracağım, çekime katılır mısınız"dedi. Bana doğru gelirken yeni sistemle ilgili bir şeyler soracak zannettim.Tabi her şey hikayeden teyyare, bu arada okul müdürü "bahçe içinde çekim yapmayacaklarını "söyledi.Onlar okulun dışına çıktılar. Ben de etrafıma bakıp kızım ve tüm çocuklar için dua ettim. Bahtları açık olsun, rabbim yardımcıları olsun. Yürekleri güzelliklerle, iyilikle, sevgiyle dolsun.

Yorumlar

  1. Güzel bir okul yılı olsun, Bilge kıza. :))

    YanıtlaSil
  2. Allah bu minnakları güzel insanlarla karşılaştırsın. Sırıtışını yerim! Zihni açık, ufku açık, ahlaklı, sevgi dolu, beyni dolu, özgür bireyler olsunlar. Amin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep çok teşekkürler güzel dileklerine gönülden katılıyorum

      Sil
  3. Pek şikayetçi değil gibi görünüyor :) Olsa da napsın, umarım hızlıca ve güzelce geçer senesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buğdayım ben daha çok şikayetçiyim sanırım:))

      Sil
  4. gözünaydın, inşallah başarılı ve huzurlu bir öğretim yılı geçirir.

    YanıtlaSil
  5. Mutlu ve başarılı bir okul hayatı olsun tatlı Bilge'ciğin:))

    YanıtlaSil
  6. Bilgecim şimdiden başarılar dilerim. keyfi pek yerinde gibi gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  7. Allah zihin açıklığı versin Bilgeciğime...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder