DİŞ ANILARI

 Süt dişleri düştükçe kalpli kutuda yerlerini alıyor. Şu an dört diş var kutuda. İlki Bilge çikolata yerken düşüvermişti "iyi ki yutmadım" demişti. Birde "ne kadar kolay oldu, diş perisi ne zaman gelecek" demişti
İkincisinde İstanbul' daydık, dişiyle uğraşıp duran Bilge' nin elinden tutup H. banyoya götürmüştü.Dönüşte Bilge'nin elinde ikinci dişi vardı. Yastığının altına para koymuştu annem gece. Sabah uyanınca" aptal diş perisi hediye yerine para koymuş" demişti.

Üçüncüyü babamız "ben çekerim" dediğinde, odayı terk ettim. Bakmaya dayanamıyorum. Bir kaç dakika sonra Bilge elinde dişi, diş kutusuna koyuyordu.
Dördüncüyü bana duyurmadan yine baba kız çekmişler. Bu arada diş perisinin hiç lafı geçmiyor. Sordum geçenlerde "buna inanıyor olamazsın" dedi:(((

Yorumlar

  1. Benim çocuklardan birisi de yıllar sonra böyle söylemişti: Buna inanıyor olamazsın!
    Dedim ki; o vakitler harçlıkları aldığında inanıyordun ama! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçim bu çocuklar çok tatlı ya, büyüğü de küçüğü de:))

      Sil
  2. Büyümek hayalleri küçültüyor galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buğdayım maalesef ama henüz bunu beklemiyordum

      Sil
  3. benimde böyle bir kutum vardı :D inanıyorduk ozmanlar işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdeki en kıymetli şey bu kutu gözü gibi bakıyor.

      Sil
  4. canım benim.çok şirin olmuş böylede...yerine sağlıklı ve uzun yıllar sorun oluşturmayacak dişleri olsun bilge sultanın.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimah çok teşekkürler, artık alıştı önceden bin tane soru soruyordu dişleriyle ilgili:))

      Sil
  5. çok sirin gozukuyor darisi leo'nun basina:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bestecim sağolasın canım amin amin darısı Leo'nun başına

      Sil
  6. cok tatlı maşallah banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğne oyalarım ve ben teşekkürler gelirim en kısa zamanda

      Sil

Yorum Gönder