HAFTA SONU

Cumartesi günü atölyede geçti. İki resmimi tamamladım.Geçen seneden arkadaşları gördüm, hep birlikte sohbet ettik. Ortamımız yine çok güzeldi. Okuduğumuz kitaplardan bahsettik.  Kitaplar konusunda bana övgüler gelmeye başlayınca, "nereden buluyorsun bu güzel kitapları" sorusuna, kitap sever bloger arkadaşlarımdan bahsederek hava attım. Kulaklarınız çınladıysa bilin ki bendendir:)Pazar sabahı arkadaşlarımızla kahvaltı planımız vardı. Arkadaşlarımızla, arkadaşımızın yeni açtığı mekana gidip süper bir kahvaltı yaptık. Dönüşte Koca'yala "ne güzel arkadaşlarımız var" dedik. Eve gelip, kitabıma sarılıp uyuya kalmıştım ki, bizim yavru kaldırdı beni. "Kalk Altınpark' a gidiyoruz, ata bineceğim "dedi. Ne kadar mızmızlansam da işe yaramadı. Akşam üzeri güneşinde Altınpark' a gittik.
 Bu fotoğraf çok komik aslında. Arkadan gelen abla Bilge'nin binmek istediği ata ondan önce bindi. Tam tur atarken at birden şaha kalktı. Hepimizin yüreği ağzına geldi. Ama kendisi düşmediği için pek mutluydu, fotoğrafta  mutluluğunu yansıtıyor sanırım))
 At binme işi bitince ahırlardaki atlara baktık, sonra parkın yollarına vurduk.
 Akşam güneşi üstümüzde
 Bitki satışının da yapıldığı seraya uğradık. Mevsimleri geçmiş mevsimlik çiçeklere baktık. Bilge iki küçük çin karanfili fidesi aldı.
Koca mavi ladinlere iç geçire geçire baktı. Ben de ağaçlara, çimlere vuran ışığın keyfini çıkarttım.
Sonra eve döndük. "Bangır Bangır Ferdi Çalıyordu Evde" kitabı istemeye istemeye bitti. "Lütfen Anneme İyi Bak" kitabına başladım.Sonrası malum uyku:))
Bu arada insanın sabahları evde olması, çok verimli bir durummuş. Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra Bilge'nin okul vakti gelene kadar evde bir dolu iş yapabiliyorum. Akşam yemeklerini hazırlıyorum. Bilge'yi okula bırakıp, otobüse atlıyorum. Kulağımda müzik, elimde kitabım kısa bir yolculuktan sonra, biraz da yürüyüp ofise geliyorum. Hayat yavaş yavaş rutinini yakalayacak sanırım. Keyifli bir hafta diliyorum hepimize...