İlk mektubum

Dün okul çıkışı Bilge'yle sinemaya gittik. Film "Fındık İşi" olunca ben biraz baştan, biraz ortadan çokça sondan izleyerek ve keyifle uyuyarak bitirebildim. Sinema salonunun uykusu gibisi yok:))
Akşam eve girerken Bilge her zamanki gibi posta kutusuna yöneldi. "Aaa bak bir şey gelmiş" diyerek zarfı bana uzattı. Zarfta gönderici kısmı yok, adım adresim yazıyor ve pullar var. Şaşkın şaşkın açtım zarfı, aman allahım Bilge bana mektup yollamış. Göz göze geldik, atladı kucağıma zıp zıp zıpladık. Nasıl güzel bir duygu anlatamam. Bin kere okudum mektubu (el yazısından nefret ediyorum) çok güzel. Resim harika aynı ikimiz, saçlarımı ne güzel çizmiş. Dünyanın en güzel hediyesini verdi, yüreğim sevinçle doldu. Allah herkese böyle sevinçler yaşatsın...

Yorumlar

  1. çok güzel görünüyor mektubunuz.. biz de yazdık dün sınıfta. .. umarım velilerim de sizin kadar mutlu olmuşlardır..

    YanıtlaSil
  2. Metehan da bana yollamıştı, şifonyerin çekmecesinde durur,elime geçtikçe okur mutlu olurum:-) İyi ki doğurmuşuz di mi Sevdacım:-)

    YanıtlaSil
  3. Oyyy kuzumm benim ya :) ne de güzel yapmış aferin ona . ben sizi çok severim canlarım

    YanıtlaSil
  4. Zevkli oluyor evet :) bazen yoğunluktan bakıp geçiyorum ama sonra uzun uzun inceleyip duygulanıyorum.Ne mutlu bize böyle güzellikleri tattıran evlatlar var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder