Nerede kalmıştım

Dün evde tabletle yazma girişimi "son çare " deneyimi olarak aklımın bir köşesine iliştiriyorum. Nerede kalmıştım, tamam hatırladım. Doktor maceramızı anlatıyordum. Duygularını bir türlü anlayamadığım ama "çok iyi doktordur" referanslı doktoru dinlerken, dudak okumayı öğrenmek gerek düşüncesine takılıp, arka arkaya "ameliyat olmasına gerek yok o zaman" cümlesini sıralayarak,  "anlayışı kıt eş" kadrosuna girdim diye düşünüyorum. Kuru iğne denen bir şey yaptı, fizik tedaviye devam, her gün açık havada yürüyün dedi. Koca durur mu ofise yürüyerek dönme kararı aldı. Ayaklarımda yeni aldığım ve ilk kez giydiğim papuçlarımla, Ankara' nın yürümeye hiç de müsait olmayan yokuşlarını ine çıka ofise geldik. Koca pek bir romantikti, el ele felan yürüdük ama hain papuçlar canıma okudu:((
Bugün okul çıkışı Bilge' yi aldım. Dolaştık, o seri halde konuştu, dinlediğim kadarıyla çoğu şikayetti. Mola verdik, o bir şeyler yedi. Ben karşısında duran üç sandalyeden birini istediğimde çok kaba "alamzsınız" diyen adamın üzerine kazara bir şeyler dökme planları yaptım . Ama hiç pratik değilim, ben düşünürken adam kalktı gitti,  ardında dört sandalye bırakarak....Tam zamanında dönüşe geçmişiz, biz geldik arkamızdan gök gürültüsü ve yağmur... Çalma listesi yaptık Bilge' yle  İmany, İndila ve Shakira'lı. Bilge resim yapıyor, müziğin ritmiyle arda sallanıyor:)) Ben de öyle bakıyorum etrafa...

Yorumlar

  1. Uzun doktor ve hastane maceralarımda sık sık kendime sorduğum soru şuydu: Kendimi ortalamanın üzerinde, eğitimli akla sahip biri olarak kabul edersem , benim anlamadığım bu doktor açıklamalarını anlayan kimse var mı acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder