Gezdik, tozduk, yorulduk...

 "Sabah erkenden kalktık. Kahvaltı faslından sonra ofise gittik. İşleri toparlayıp spor salonuna geçtik. Bilge' nin ekip firarda, kaç zamandır üç kişi çalışıyorlar. Çok kızıyor bizimki:)) Spor sonrası giyinirken "biraz gezelim mi" dedi. "Olur" dedim. Ayaklarımızı yerden kesen, kelle koltukta dolmuş faslından sonra Ulus' a geldik.
 Şimdi Ankara'lılar bana gülmesin biliyorum yıllar oldu ama ben bu Ulus' ta illa bi kayboluyorum. Bu seferde kaybolduk:)
 Dolana dolana Suluhan' ı bulduk, bulunca pek sevindik:)) Attık kendimizi handaki çay bahçesine önce.
 Tostlarımızı yerken dinlendik. Buz gibi sularımızı içtik. Sonra hanın altını üstüne getirdik.Biraz eksik malzemem vardı, onları da aradan çıkarttık. Çıkışta evet, yine yolu karıştırdım. Telefonum hiç susmuyordu, hem konuşup, hem yürürken bir baktım "Ptt Pul Müzesi" nin önündeyiz.
"Yaşasın "diyerek içeri daldık. Çok güzel bir yer, giriş kat ve birinci katı gezdik, diğer katlar ve kafeteryasına tekrar ve daha uzun zamanlı gelmek üzere ayrıldık. En kısa zamanda uğrayacağız. Belki hafta sonu.
İçim bunalmıştı kaç gündür, iyi geldi bugün bana...

Yorumlar

Yorum Gönder