Hayat devam ederken


Hava sıcak olunca balkon yıkamak keyifliymiş gibi oluyor. Antalya' da ne güzel çeşme olurdu balkonlarda , o zaman bile keyif aldığımı bilmem. Elimde kovayı gören Bilge "ben yıkayım " diye her defasında atlıyor, ben ona su taşıyorum o da elindeki çek çekle suları çekiyor. Dün de aynı şeyler tekrarladı ama bu sefer sonuna doğru bir miktar suyu bıraktı balkonda "yoruldum ben " dedi. Kitabımın üzerinden bakıp şaşırmadığımı gösterdim.
Bu evi sevmediğimden bahsetmiştim değil mi? ama işte yaşadıkça sevecek bir şeyler buluyor insan. Güzel gün batımından sonra, bu evdeki kanat seslerine de bayıldığımı fark ettim. Dünyanın en güzel seslerinden biri bence güvercinlerin kanat sesleri. Dün yine bu sesi duyup balkona bakınca Bilge' nin bıraktığı suyu içen bir güvercin gördüm, uzun uzun içti.Uzun uzun ona baktım...Fark etmeden neler yaptığımızı/ yapabileceğimizi düşündüm.
Okuduğum kitap çok sıkıcı, "bırak o zaman" diyeceksiniz, okuma grubumun belirlediği bir okuma, hatır belası yani. Neyse az kaldı, buda bir teselli. Fotoğraf ne alaka derseniz, bilmem hoşuma gitti diyebilirim. Kanat seslerinde bitirmeliydim yazıyı, fark ettim...

Yorumlar

  1. Yazı sıkıntılı gibi ama benim içim açıldı.
    Balkonda musluk fikri harikaaaaa.
    Mutfak ta gider olmasına da bayılanlardanım ben.
    Kitap okuma klubu buradada kursam

    Öperim.
    Hevesli anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili güzel anne, aslında yazıya başlarken çok duygusaldım ama sonlara doğru cıvıttım o yüzden böyle hissettirmiş olabileceğimi düşünüyorum, bu arada dost tavsiyesi sakın böyle işlere bulaşma bu kadar basit bir konuda bile insanların içinden başka bişiyler çıktığına şahit olabiliyorsun:((

      Sil
  2. Ben de çok seviyorum kanat seslerini, hele kumrununki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya ne güzeller değil mi pıtı pıtı:))

      Sil
  3. evde iki kedi olmasa,ben de kuşlar için sular bulunduracağım kaplarda,ama onlara kötülük olur şu aşamada.....bir de apartmanlarda zor oluyor,malum herkes hayvansever değil,temizlik peşindeler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili etki alanı aslında bu çok bilinçli bir hareket değildi, aslında balkon dışında sokaklara ufak kaplarda su bırakmak çok daha mantıklı sanırım üstelik kimse buna itiraz edemez, bu arada iki kedi süper, harikasın...

      Sil
  4. Şu Dünyada her yaptığımız ya da yapmadığımız şeyin bir sebebi olması ne güzel bir şey... :) Hayatın bu yönünü çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Asortiğim bizi birbirimize bağlayan bu güzel ortak duygularımız ve bakış açımız. Ne güzel olur Ankara'ya gelmen, ben geçen sene Fethiye için çok heveslenmiştim olmadı bu sene o kadar yoğun ki işler aklımdan bile geçiremedim:((

      Sil
  5. Bu kış umarım bir Ankara gezisi yapabilirim... ve buluşması.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder