Hafta biterken...


Yine haftanın sonu geldi, güzel bir haftaydı. Oyun Dürtüsü' nü daha bitiremedim. Bugün ciddi asılacağım:))
Ankara' ya geldiğimden ve Bilge kurslara başladığından beri neredeyse her sene bende onunla birlikte kurslara gittim. Önce ebru kursuyla başladım. Ebrunun büyüsünün ardından yağlı boyaya devam ettim, sonra karakalem geldi, en son geçen sene tezhip dersi aldım. Daldan dala atladığımı söyleyenler oldu. Yeteneğimi harcadığımı,akademik bir eğitimle müthiş şeyler başarabileceğimi söyleyenler oldu. Benim cevabım hep aynıydı, bunlar denemeler, denemelerim bana hep daha farklı bir görme alanı yarattı, bakışıma başka bir açı kattı. Bu saatten sonra okul gibi bir disipline uyabilmek, en azından şu an için bana çok uzak. Hiç bir zaman ticari olarak bu işi düşünmedim. Bir kaç işimi sattım, alanlar arkadaşlarımdı ama yine de içim sızladı:))
Bu sene ders almamaya karar verdim. Böyle olunca yeni malzemeler alabilme ve denemeye devam etme fırsatı yaratmaya çalışıyorum. Çok fazla yarım iş bırakmamaya, kendimi kasmamaya özen gösteriyorum, nihayetinde kendim için resim yapıyorum. Dün akşam kuru pastel denedim, harika bir şeydi bayıldım, saatlerce uğraştım. Bu yarın belki başka bir şey olur, vazgeçemeyeceğim bir malzeme olur, sırf onu çalışırım ya da böyle harmanlarım bilemiyorum. Bildiğim tek şey sanatın,özellikle resim sanatının  hayatımda hep var olacağı, şekli hiç önemli değil. Yolda yürürken gözlerim ışığı takip edecek, lekeyi,şekli...Gökyüzünde gördüğüm renklere her seferinde şaşırıp, gülümseyeceğim.
Güzel bir hafta olsun diyerek kaçıyorum...

Yorumlar

  1. Sanatın her dalı insana müthiş bir haz veriyor bende bir zamanlar ne kursu hiç işim olmaz derken tesadüf eseri çini kursuna başladım yazları yazlığa değil çini kursuna gidenlerdenim..çiziminiz çok başarılı kutluyorum..sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bilge çok teşekkür ederim, bloğunuzda çinilerinizi gördüm tebrik ederim,çok güzeller.

      Sil
  2. Aaa, o resim miymiş, gerçek sandım inan...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder