Oradan buradan...

 Bilge hasta demiştim ya, önceki gün doktora gittik. Doktor geniz akıntısı teşhisimi doğruladı, antibiyotiğe başlattı. O gün okulu da astık:)) Aslında sinemaya gidecektik, hava pek güzeldi, sinemayı haftaya erteledik.
Günün tadını çıkarttık.
 Öksürüğü devam ediyor, bir iki güne toparlanır sanırım. Eskiden yağmuru sevmezdim, kapalı gri bir havadansa yağmurlu bir hava beni mutlu edebiliyor artık.
 Süper Penguen' in ikinci sayısı çıkmış, hemen aldık. Yine çok keyifli. Bilge " bakıyım Erdil (Yaşaroğlu) ne çizmiş bu ay" diyerek açtı dergiyi:))
Akşam Bilge ödevlerini yaparken bende sulu boya yaptım, bitiremedim gerçi ama iyi geldi. Uzun zamandır aklımdaydı eskizini yapmıştım, öylece duruyordu. Renklerine kavuştu:))
Bu sene hiç yılbaşı hazırlığı yapasım yok. Ağacı bile çıkartmadım daha, Bilge' nin de aklına gelmedi sanırım. Likör yapmalıyım, geç bile kaldım. Neyse toparlarım herhalde.Gününüz güzel olsun....

Yorumlar