Hafta Sonu

 Hafta sonu ne kadar çabuk geçti yine anlayamadım. Aslında pazar günü müzeye gidecektik.Koca araba yıkatmaya gidiyorum diyerek üç saatte dönünce kendimizi avm'de bulduk.Bilge uzun zamandır tırmanma duvarı diye tutturuyordu. Muradına erdi.
 Ne zaman ayaklarımı şöyle uzatayım desem, Bilge kedi misali dibimde bitiyor. Pazar günü öğlene kadar kitap okuduk.
Bu arada İletişim Yayınları bu sene ilk kez "Resimli Türkçe Edebiyat Takvimi" çıkartmış.Sayfalarını kopartmaya kıyamayacağım, o kadar güzel ki. Takvimi inceledikçe yapılan çalışmaya, emeğe hayran kaldım. Ciddi mesai harcandığı belli. Bu arada sevdiğim bir çok yazarın yanı sıra sevgili Leylak Dalı ve kardeşi Funda da yer alıyor. Kaçırmayın derim.
 Bilge' ye okuldan ödev vermişler ama bu sefer farklı "Vapurları Seven Çocuk" kitabı okunacak demişler. Aman ne sevindik. Bilge Behiç Ak'la tanışmış oldu böylece.
Istanbul Art News çıktığı günden beri takip ettiğim bir dergi. Dolu dolu, edebiyat, sergi, mimarlık daha pek çok konu var. Keyifle okuyorum.
Latife Tekin' in "Sevgili Arsız Ölüm" ünü bitirdim. Artık sonuna doğru Atiye için "öl artık" deyip durdum, itiraf ediyorum:(( Juli Zeh'in "Oyun Dürtüsü" de bitti, gene acayip bir kitap okudum. Juli Zeh' in kafasının içi ya da bilgi birikimi diyeyim hayranlık uyandırıcı. Her kitabı ayrı bir uzmanlık alanı, böyle olunca şaşırıp kalıyor ve takdir ediyorsunuz.
Nette kitap satış sitelerinin çoğunda güzel indirimler var. Hazır kitap kulemi eritmişken biraz kitap siparişi vereyim:)) Haftamız güzel olsun...

Yorumlar

  1. Bilgiç de ben yapboz yaparken hemen yanı başıma getirir yapbozlarını :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder