Bir varmış, bir yokmuş...

Geçen hafta kızlar geldi, kıpır kıpır bir hafta geçirdik. Kızlar yazdan büyümüşler, dillenmişler.
Havanın el verdiğince dışarı çıktık, evde Efes onları oyaladı:)) Bilge uyuz, hâlâ ilk ve tek torun tahtının sallanmasından endişeli:((  Ama zor arkadaş Allah kardeşime de bütün ikiz annelerine de çokça güç ve sabır versin.

Kızlar uyurken kitap okuyacak zaman buldum, yatmadan öncede birkaç bölüm Black Mirror izledim.

Edip Cansever'in Yerçekimli Karanfil kitabını almıştım, şiirler nasıl güzel, nasıl dokunaklı.
İsahag Uygur Eskiciyan Konteryner Zaafı öykü sevmeme rağmen sevemedim bu öyküleri, allahtan kitap inceydi.
Gerd Ruebenstrunk Fuar Alanında Patlama Bilge için aldığım bir polisiyeydi, çok güzel çizimler de var kitapta, sevdim. Bilge daha okumadı :))
Ketil Bjarnstad Müzik Uğruna  çok güzeldi, çok beğendim.Yazarın diğer kitaplarına da bakacağım.
Ayla Şenel Yüksekten Paraşütsüz dün akşam başladım ve bitti.Çok eğlenceli ve keyifliydi.

Sanırım hedefimi tamamlayacağım:)) Bu ara hep ama hep okumak istiyorum. Upuzun liste yaptım, yıl sona ermeden yapmam gerekenleri sıraladım. Bugün ağacı süsleyeceğiz, seviyorum  bu zamanları.

Bu arada ofisteyim ve yazıyı tamamlayana kadar elli kere bölündüm, bu günlük böyle olsun, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Ayy bu minişler çok tatlılar. Eminim Bilge de çok seviyordur onları.
    Bir de bu kitap okuma konusunda hayranım sana, ben emeklilik diye kıvır zıvır işlerle uğraşırken, sen çalışıp okuyorsun. Tebrik ediyorum valla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Ablacığım ne güzel kelimeler bunlar.Bu aralar kitap okumak bana çok iyi geliyor başka da pek bir sey yapamıyorum Kızlar sahiden çok tatlılar,öpüyorum😘

      Sil
  2. foto ne hoş. müzik uğruna, not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deep çok teşekkürler kitabı beğeneceksin

      Sil

Yorum Gönder