Hedefler koymak


Kimileri saçma bulabilir, okuduğum kitap sayısının ne önemi var diye ama benim gibi  rakamlar sizi itekliyorsa çok önemli. Bir önceki sene 100 kitap hedefim vardı, 106 kitapla bitirdim yıl. Bu yıl 120 kitap hedefledim, geçen hafta hedefimi tamamladım. Bir ara tamamlayamayacağım zannettim:))

Günlük  8000 adım hedefim var 58 günlük serim dün bozuldu hasta olduğum için tamamlayamadım.
Bugün daha iyiyim, yeniden baştan başlayacağım.

Sabah gözümü açtım baktım iyiyim, ağrım kalmamış. Dün tansiyonum çok düşüktü, ayağa kalkınca baktım her şey yolunda, şükür dedim...

Dün Bilge okuldan geldiğinde yatıyordum akşam üzeri baktı ben de hareket yok ne yapabilirim diye sordu. Ben söyledim,  o yaptı. Makarna pişirdi, bulaşıkları yerleştirdi inanamadım. Koca gelince makarnayı kendisi pişirdiğini gururla söyledi. O da çok beğendi.

Jean-Louis Fournier' in Muzip Tanrı kitabına başladım. Bununla yazarın tüm kitaplarını okumuş olacağım dilimize çevrilenler içinde. 

Sabahtan beri ofis işleriyle uğraşıyorum, toparladım sayılır, yıl sonu işleri bu ay böyle gider...

Hadi iyi bakın kendinize...



Yorumlar

Yorum Gönder