Canım cuma, azıcık cumartesi

Dün her zamanki sinema programımı akşam üzerine kaydırdım.Bilge beraber bir filme gidelim dedi.Sen Kiminle Dans Ediyorsun filminin fragmanını izletti, yaş sınırı uygun ve Binnur Kaya da olunca olur dedim. Okul çıkışından önce Dost' a uğradım, daha bir gün evvel netten bir dolu kitap almamışım gibi bir sürü kitap aldım.pişman değilim. Bilge' yi okuldan aldım, canı sıkkındı. Müzik öğretmeniyle papaz olmuşlar, konuştuk...konuştuk...Sinemaya biraz erken gittik biletlerimizi aldık seans saatini bekledik. Biraz daha sakinleşti.Filmi üç kişi izledik. Film fragmandaki kadardı en komik kısımlar fragmanda verilmiş zaten. Bol argo, küfür olunca Bilge çokça kahkaha attı.Bir ara içim geçmiş, çok uzun değildi allahtan, herkes mutlu bitti.Çıkışta saç kurutma makinası almaya gittik.Eski makina sonunda bozuldu on yıldır bizimleydi Uzatmadan aldık çıktık.Bir iki mağaza dolaşıp eve geldik.Bizim arkamızdan Koca' yla Efes geldi. Yemekti bulaşıktı derken bir film izledik.filmin adını unuttum. Angelina Jolie oynuyordu abartılı sarışın bir tv. muhabiriydi, sonra kahin olduğuna inandıkları evsiz bir adam buna perşembe günü öleceksin filan dedi. Sonra olaylar olaylar... Kitabım bitmek üzere Selçuk Altun sayesinde daha evvel kelime dağarcığıma eklenen bibliyofil den sonra bu kitapla da estet kavramıyla tanıştım. Gerçi bu kitapta yazarımız ziyadesiyle uçmuş, kurguyu oldukça abartmış. Bilge' yi piyano dersinde beklerken bitiririm diye düşünüyorum.
Hadi iyi bakın kendinize, keyifli bir hafta sonu olsun...

Yorumlar