Yılın Son Günleri

Perşembe günü harika bir gündü. Kalabalık, keyifli, herkesin yüzünde kocaman bir gülümseme olan muhteşem bir imza günü oldu. Çıkışta biraz yürüdüm, soğuk hava iyi geldi. Hayatta karşımıza çıkan insanlar ne kadar değerli, ne kadar kıymetli.

Cuma günü Bilge' yi okul çıkışı aldım. Loving Vincent filmini izledik.Çok güzeldi, çok farklı bir teknikle hazırlanmıştı. Tablolar canlanmış, muhteşem bir film olmuş.
Bu sabah  Bilge öksürerek uyandı. Zencefil bal ardından karadut pekmezi derken biraz toparlandı. Piyano dersine gittik, alışveriş yapıp kendimizi hemen eve attık. Bilge fena sayılmaz, arada öksürüyor. Yılın son günleri de böyle geçti. 

Önce sağlık diliyorum, sonra barış ve huzur. Geri kalanları bir şekilde hallederiz diye düşünüyorum. İyi yıllar diliyorum, mutlu yıllar...

Yorumlar

  1. Bu filmin fragmanını görmüştüm geçenlerde. Epey merak ediyorum, fırsat bulursam mutlaka izleyeceğim.

    Geçmiş olsun, salgın var herhalde herkes hasta. :/ Dikkat edin sizde kendinize.

    Sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim bende. :) Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ebrar güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyor ben de mutlu yıllar diliyorum, sevgiler...

      Sil
  2. Handancım sana ve ailene de musmutlu yıllar diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel blogçular bir arada, şahanesiniz :)
    Bu filmi ben de izlemeyi çok istiyorum, çok uzun zamandır bekliyordum ama buraya gelmedi... İnternete düşmesini bekleyeceğim artık.

    Bilgeye geçmiş olsun bu arada :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocim gerçekten çok güzeldi.Filmi keşke sinemada beyazperde de izleyebilseydin ama olaun eminim yine de seveceksin

      Sil

Yorum Gönder