Geçen hafta...


Geçen cumartesi Dost' ta Bilge' yi beklerken karşıma Ayşe Kilimci' nin Ot var, çiçek var, sevdalığa çare var..çıktı. Tüm hafta neredeyse bu kitapla yattım kalktım. Pek güzeldi.
Urs Widmer' in Babamın Kitabı çok ilginç bir okumaydı. Kitap kurgunun sonuyla başlıyor ve yavaş yavaş derinleşiyor. Zaman kurgusu çok dengeli, dili çok akıcıydı. Dönemin Avrupa' sı, entellektüelleri, ressamlar, heykeltraşlar, ritüeller, köy evlerinin bahçelerinde  aile bireyleri için hazırlanan tabutlar, tüm hayatının yazıldığı beyaz kitap..Okuyun derim...
Leylakdalı' m ve Bilge' yle konsere gittik. Çok güzeldi, özellikle Göksel Baktagir' in kanun soloları adeta büyüleyiciydi. TRT' nin kameralarının  tepemizde dolanmasına, ya kafamıza düşerse endişesine, kafasında kocaman kulaklıklara, hadi daha çok alkışlayalım, ön sıraları dolduralım diyen öldürülesi adama rağmen güzeldi. ( yanlış anlaşılmasın biletler ücretsiz falan değildi)

Bu hafta sonuna  iki oyun için bilet aldım. Bilge' nin haberi yok:))
Kitapkoala'dan ilk kez kitap siparişi verdim, bugün gelecek:))
Tüm hafta sabahları nefes egzersizleri yaptım, iyi hissettirdi.
Biraz geniz akıntım var, ilerlemesin diye uğraşıyorum, umarım başarılı olurum.
Uzun zamandır Efes' i görmeyen bir arkadaşımla karşılaştık parkta. Efes ne kadar sakinleşmiş dedi.Sahiden de sakinleşti, artık gelene gidene eskisi gibi gavlamıyor. Gerçi hala koruma güdüsü yüksek, ama daha çok bizi dinliyor.

Bilge' ye gelince o da ergenlikten olsa gerek dönem dönem gavlıyor ama abartmıyor, idare ediyoruz:))







Yorumlar

  1. Kitabın ismi çok güzelmiş ♥ İçi de güzelmiş hem, not ettim hemen...

    Ergenlik gırrlamaları ve hırrrlamaları bizde maksimum bu aralar... Sürekli ya sabır çekmekten helak oldum vallahi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim seversin kitabı, ne yapacağız bu ergenusları:))

      Sil
  2. Bilge'nin dönem dönem gavlamasına bayıldım. Benim kız sürekli gavlıyor, umarım azaldığı günleri görene dek kalan akıl sağlığımı muhafaza edebilirim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay lütfen dönemsel gavlamasalar olsun, sürekliliği benim de kafam kaldırmaz:)) bU sefer ben de başlarım gavlamaya (iğrenç bir şey oluyorum o vakit)

      Sil
    2. Ben de korkunç oluyorum zaten sürekli olunca :))) umarım inşallah bitecek tez zamanda :)

      Sil
  3. Bilge'nin büyüme hızına yetişemiyorum. Her fotoğrafta bir başka hal oluyor, maaşallah!
    Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene özellikle inanılmaz bir hızla büyüdü, gören inanamıyor, ben de dahil:)) Bizden de kocaman sevgiler...)

      Sil

Yorum Gönder