Pandemik komikler


Hep oflayıp puflayarak geçmiyor hayat ve lütfen geçmesinde...  Bu kadar endişenin arasında, günün akışında illa komik şeylerde oluyor. Aklıma ilk gelenleri yazayım dedim.

Mentollü şekeri ağzıma atıp, maskemi takarak dışarıya çıkışımı hatırlıyorum, gözlerimden şıpır şıpır yaş gelmişti...

İnsanların maskeyle  bağıra bağıra konuşmaları ve kaşlarının konuşmalara eşlik etmeye çalışması:))

Dışarıda elimi kolumu bir yerlere değdirmeyeyim diye sırtımda tuhaf bir şekilde birleştirmem. 

Kahvaltı yaptığımız mekanda lavaboya gidip ellerimi iyice yıkadıktan sonra , dezenfektan olduğunu düşündüğüm şişeden iki pıs pısı elime koluma sürmemle köpürmeye başlaması...Kutunun etiketinde antibakteriyel sıvı sabun yazması ve benim tekrar baştan ellerimi yıkamam... Benden sonra aynı şeyleri yapan G. Abla' nın masaya gelip ellerim niye köpürüyor ki demesi:))

Markette bir şekilde biriyle çarpışınca elektrik çarpmışa dönüp,karşılıklı bin kere özür dilemeler...

Filmlerde, hatta animelerde bile insanları dip dibe görüp cık cıklamam...

Eski etkinlik biletlerine bakıp, okşayıp, koklamam...

Maske kolleksiyonu gibi bir şeye başlamam...

Ölmeden yapılacaklar listeme bir maskeli baloya mutlaka gitmeli (pandemiden sonra) diye kocaman yazmam...

Hadi sizde ekleyin biraz gülümseyelim...

( resmi de yeni yaptım, başka bir resme bakarak yaptım gerçi ama pek sevdim)

Yorumlar

  1. Ben en çok insanları gülümsemeye çalıştığımda kendime gülüyorum, kimsenin gördüğü yok ki :D

    Bir de berbat kokusu gitsin diye kolonya damlattığım maskeyi takmak da pek akılıca değildi.

    Gelen alış veriş poşetlerine nükleer atık muamelesi yaparak balkona jet hızla götürme çabalarım lorel hardy filmini aratmıyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben buff ya da üçgen katladığım fularları kullanıyorum maske yerine ve markete falan girdiğim her seferde banka soyguncusu gibi hissediyorum kendimi. Eller yukarı, bu bir soygundur :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de Bilge' yle ilk markete gittiğimizde buff takmıştım ve aklımıza ilk bu gelmişti:))

      Sil

Yorum Gönder