01 Kasım

Perşembe öğleden sonra başlayan tatilin her günü dolu dolu geçti. Uzun yürüyüşler yaptık. Bozkır kaygısız bir ressamın paletinden fırlamış gibi. Bakmalara doyamadım. Topraktan, ağaçlardan, düşen yapraklardan, gökyüzündeki maviye, onu dolduran pamuk bulutlara hepsi sardı sarmaladı beni. Bilge o sırada kaç adım attığını hesaplıyordu:))

 Ve şehrin göbeğinde bir sincap gördüm, derken bir tane daha, bir tane daha... Kıpır kıpırlardı, ancak bu kadar fotoğraflayabildim:)) Sincap görüp bu kadar sevineceğimi hiç düşünmemiştim:))

Dün de teyzemlerin bahçeye gittik. Hava yağmurlu ve soğuk olunca, sobanın başında keyifli bir gün geçirdik. İlk Bilge uyuya kaldı, ardından kuzenim, derken Koca... Leblebi zaten uyukluyordu, en son Efes serildi sobanın yanına. Biz yemeği hazırlarken kestirdiler. 
Akşam eve dönerken hepimizin keyfi yerindeydi. Özellikle Bilge' ye çok iyi geldi, bu hafta sınav haftası, heyheyleri üzerindeydi...

Aslında bir kaç kitap okudum ama anlatacak pek bir şey kalmadı zihnimde. 
Mikrokozmoslar' ı okuyamayacağım sanırım derken, ikinci kısımı elimden bırakamadım. Erken karar vermek gerek...
Güzel bir hafta olsun....

Yorumlar

Yorum Gönder