13 Kasım

Kitaplığımı düzeltirken bu almanaklara rastladım, bütün hafta masamdaydı. Çok uzun zaman olmuş gibi, garip hissettirdi. Pandeminin olmadığı günler, bu kadar bunaltmayan, çoğu hafızamdan uçup giden zamanlar...
Geçen yaz yaşadığımız korkunç yangınları üç bölümlük bir belgeselde anlatmış  Çınar Oskay. Keşke herkes izlese, içim yana yana izledim...

 Bu yıl bitmeden okumaya karar vermiştim, tam zamanı diye başladım. Cüssesi biraz korkutsa da, kafama düşmediği sürece sorun yok. 

Bilge' nın bir haftalık tatili başladı. Uzun zamandır ilk kez sabaha kadar deliksiz uyudu. Bugün kitap ve kırtasiye alışverişlerimiz varmış, öğleden sonra düşeriz yollara...

Tüm hafta hiç çamaşır yıkamadığımı fark ettim. Nasıl unuttum bilemedim. Erkenden çalıştırdım makineyi, iki posta yıkarsam süper olur...

Cuma yogası yine yorucuydu, sabaha kesin bir yerlerim ağrır demiştim ama güzel uyandım...

Havalar iyice soğudu, battaniye altı, köpek( kedi de olur)  yanı zamanlar:)) tadını çıkartmalı...


Yorumlar