9 Haziran



Bir sürü yazı taslağıyla dolu arşivim. Uzun zamandır yazmak içimden gelmiyor. Bunun için bir sürü geçerli sebep sıralayabilirim ama en büyük sebep yazmak istememdi bunu biliyorum. Bazen öyle olur, istemezsin. Bazen de dışarıdan gelip klavyenin başına geçip yazmaya başlarsın. Bittiğinde yazdıklarım nereden çıktı deyip baka kalırsın. İnsan yaş aldıkça farklı bir ruha bürünüyor. Çoğu zaman insanlar fazla geliyor, en sevdiklerin hatta kendin bile...ama geçiyor, bir şekilde yollar rutinine dönüyor. iyi ve güvenli rutine.
Neyse kocaman laflar etmek istemiyorum. Son zamanlarda işten arta kalan kıymetli zamanlarda en çok kitap okuyorum. Kitapların dışında webtoon ve manga da okuyorum. Çiziyorum, boyuyorum, karalıyorum. Film listeleri pek yapmıyorum, canım ne isterse o güne göre şekilleniyor. Haftada iki gün stüdyo dışında pek yoga yapamıyorum. Balkonda üç biber fidem, dört marulum, uzun bir saksıda roka ve maydonozum ve bir dolu çiçeğim var . Bir de her saksıdan çıkan fasulyelerim. (Koca kişisi dikmiş) 

Ön bahçeye çiçek tohumları atmıştım, çıkmaya başlamışlar.(en çok onları merak ediyorum rengarenk açacaklar mı) Ofiste de üst komşumun ben yokken masama bırakıp gittiği on sekiz tane domates fidem var. Ellerim su topladı onları dikerken. Pek hevesli değildim, bahçe yol üstü domatesler çıkmaya başlayınca insanlar bırakmıyor diye. Bencil tarafımı törpüleyip, olsun dedim. Hepsi de tutu.  Hava bir haftadır akşamları delleniyor. Yer gök birbirine girip, yağmur suları sellere karışıyor. Eve hep ıslak köpek kokusuyla gidiyoruz. (Efes'in gezme zamanına denk geliyor)
Bilge okulun kapanmasını dört gözle bekliyor. Bu sene akademik açıdan hepimizi (bence kendisini de) şaşırttı. 
Onun dışında papuç kadar dili olan bir ergen, birbirimize çok bulaşmıyoruz. 

Araya telefon görüşmeleri girdi, dağıldım. Bu yazı da taslakların arasına katılmadan bitireyim. 
İyi bakın kendinize.
 

Yorumlar

  1. Yazmanı bekleyen, yıllardır okumaya alışmış takipçiler varken yazmamak olur mu? Bilge'den de haber alıyoruz bu vesileyle, seviyoruz sizi kızlaaar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder