4 Ocak

Bu yılın ilk okuması Jhumpa Lahiri' den Olduğum Yer oldu. Yeni kitabının çıktığını duyunca çok heyecanlanmıştım. Okuduğum her kitapta hayranlığım kat kat artmıştı. Yılbaşı ertesi hemen başladım, kısa kısa yazılardan derlendiğini, günlük gibi yani kısa kısa metinlerden oluştuğunu gördüm. Kitap elbette kötü değil ama beklediğim Lahiri kitabı da değildi. Son zamanlarda böyle çok hissediyorum sanki sevdiğim yazarlara birileri hadi çok zaman oldu kitap çıkartmalısın diyor ve onlarda alelacele ne varsa ellerinde, okur ne düşünürü hiç umursamadan baskıya gönderiyorlar gibime geliyor.
Bir ara durdurduğum Mubi üyeliğimi kendime yeni yıl hediyesi olarak tekrar başlattım. Bahane bulmakta da ayrıca pek yaratıcı değilim:) Hemen bir izleme listesi hazırladım kendime. Çekmeceler filmi listenin en başındaydı. İnanılmaz bir filmdi, soluksuz ara vermeden izledim. Film bittiğinde ekranın karşısında kalakaldım. Uzun süredir beni böyle etkileyen bir film izlememiştim.

İki gecedir erkenden uyuyup, sabaha karşı Efes' ce "kuyruğum bezimden çıktı taksana" şeklinde uyandırılınca (sahiden yapıyor bunu ağzını burnunu yediğim) The Witcher : Blood Origin i izledim. Uzun tutmamışlar, tipleri çok sevmedim ama fena değildi.
Bir de kız kardeşin tavsiyesiyle The Marvelous Mrs. Maisel dizisine başladım. Gerçi bir dolu sezonu olduğunu sonradan gördüm, ne zamana biter bilemiyorum.

Ailece kahvaltı masası dinlemelerimizde geçen hafta Cengiz Aytmatov' un Cemile si vardı. Bu hafta da bolca kahkahalarımız eşliğinde Selçuk Aydemir' in Evrak Kürek kitabını dinliyoruz. Murat Eken de şahane seslendirmiş. Hafta sonuna biter sanırım. Ben kendi başıma Faruk Duman'ın Sus Barbatus' unu dinliyorum, uzun bir dinleme olacak.
Yarın Efes' in fakültede kontrolü var, yedi günlük antibiyotik enjeksiyonu bugün bitiyor. Daha iyi ama sıkıntıları bitmedi. Bakalım ne diyecekler.
 

Yorumlar

  1. J. Lahiri daha önce öyle akıcı, detansı hikayeler anlatmıştı ki, bu minimalist tarz baştan bana da değişik geldi. Ama sonra beğenerek okudum, incelikliydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzeldi ama sahiden beklediğim gibi değildi

      Sil
  2. Şimdi okudum Efe hasta olmuş, bugünde kontrol var. Bakalım ne diyecek veteriner. umarım daha iyi olmuştur, evin küçük çocukları onlar.çok seviliyor, hasta olunca da çok üzülüyordur insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün kontrolde prostatinin buyuduğunu fark ettiller ve acil kısırlaştırma istediler, sonrasında idrar kesesindeki kristalleşmeyi daha kolayca çözeriz dediler. Yarına operasyon ayarladık umarım her şey yolunda gider, çok tesrkkur ederim🙏

      Sil
  3. Mubi de güzel diziler var mı ? bende bu aralar yeni üyelikler arayışındayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mubi' de daha çok hey yerde bulamayacağım filmleri izliyorum, dizi hiç izlemedim. Bildiğim kadarıyla yedi gün ücretsiz deneme üyeliği var bir bakın isterseniz

      Sil

Yorum Gönder