24 Şubat

Ofiste rutin işlerim en fazla bir kaç saat sürüyor. Tek başımaysam genelde sesli kitap dinliyorum.  Nickel Çocukları bir kaç gün evvel dinlemeye başladığım sesli bir kitap. Daha bitmedi, hafta sonu biter. Siyahi bir çocuğun on beşinde trajik bir şekilde ıslah evinde yaşamaya başlamasıyla ırkçılığın boyutları ve sonrasında kötülüğün rengi olmadığına şahit olmasını anlatıyor. 
Diğer öykü ise Kavgaz:Çantacı sabahları hep birlikte dinliyoruz, uzun bir dinleme olacak ama Algan Sezgintüredi sevdamız tartışılmaz.
Akim Sevgilim daha evvel yazmıştım kitap hakkındaki hissiyatımı.
Kahvaltı Sofrası  ilk kez okuduğum bir yazar Defne Suman, kitap iyi başladı, umarım böyle devam eder.
Normal İnsanlar Sally Rooney' in diğer kitaplarını okumuştum , bir tek bu kalmıştı okumadığım. Hafta sonu bitiririm diye düşünüyorum. Dizisinin kitaptan daha güzel olduğu sağlam referansım var, kitap bitince diziyi izleyeceğim.

 Filmlere gelinde Another Round/Druk u çok sevdim, hatta final sahnesini ve dansını  filmden sonra defalarca izledim. Martin Eden Jack London'ın  otobiyografik romanının Napoli sokaklarına uyarlanmış halini sevdim ama çok uzundu.The Scret Life Of Words çok trajik ama çok güzel bir filmdi. Denizlerin Kızı yelkenle dünyayı dolaşan en genç insan olma hayalinin peşinden giden genç kız ve ona destek olan ailesi. Kafa dağıtmalık, denizi özleyenler için güzel bir film. 

Tüm haftaya sığanlar bunlar, kafamı dinginleştiren , sakinleştiren iyi ki hayatımdalar dediklerim.
Kendinize iyi bakın

Yorumlar

  1. Storytel ücretsiz aboneliği deniyorum ilk defa. Devamı gelirmi bilmiyorum, yürüyüşte dinlemek istiyorum bu durumda telefon interneti kullanacak yeterli olurmu aşarmı tereddütündeyim bu konuda tecrübeniz var mı? tavsiye ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  2. İndirip çevrimdışı dinleme seçeneğiniz var sanırım, bir bakın isterseniz.Alışınca her yerde dinlemeye başlıyorsunuz, son dönemdeki kitap ücretlerini düşününce benim için abonelikbiyi bir seçenek oldu

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır film izlemiyorum. Uzun şeyler izleyemiyorm artık atlaya atlaya izliyorum her şeyi. Keşke benimde ofiste işlerim bir kaç saat sürse heheh kıskanıdım siiizii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sıkılırsam ara vererek izliyorum. Bazen bana da çokbuzun geliyor ama az çok başta kendini belli ediyor sevmediysem izlemiyorum. Yıllarca ben de hep çok yoğun calıstim, şimdilerde kendi işim oldugu içim bu kadar rahatım:)

      Sil

Yorum Gönder