6 Şubat


 Karlı, dolu dolu ve evde bir hafta sonu oldu. Oldum bittim kar sevmem, kar görünce genelde yüzüm düşer. İşin gücün aksayacağını düşünürüm önce, sonra Efes'le düşmeden nasıl gezeriz diye düşünürüm. Sonunda tabi ki kar da gerekli toprak bekler der, yerden çabuk kalkmasını dilerim. Bir haftadır masamda başlayıp, gelip gidip boyadığım suluboya resimlerimi bitirdim. Bir de sahil resmine başladım, o daha bitmedi. Resim yaparken Renkli Çekmeceli Şifonyer eşlik etti. Çok beğendim kitabı, toruna miras kalan şifonyerin açılan her çekmecesinde anılar, kahraman kadınlar, tutkulu aşklar, iç savaş ve göç. Oldukça duygusal ve güzel bir kitaptı. Gwyneth Palthrow' un Two Lowers filmini izledim. Cumartesi yogayı es geçmiştik, pazar günü matta sağlam bir kırk beş dakika geçirdik. Yoga öncesi Birlikte Öleceğiz filmine başlamıştım. Film oldukça uzun ama güzel. Yarısında ara verip yogadan sonra kalan kısmı seyrettim. İstanbul sevmeyen beni bile büyüledi görüntüler, uzun bir şiir  gibi izledim ve çok beğendim filmi. 

Cadılar kitabına başladım, uyuya kalmışım.

Ofise geldik bugün baya kar yağıyor umarım akşama eve gidebiliriz:)
Efes yanımda uyukluyor, havada az önce demlediğim kahve kokusu var. Camın gerisinden kar bile güzel görünüyor derken deprem haberini gördüm. Her şey anlamını yitirdi. 

Yorumlar