10 Temmuz


 Mario Vargas LLosa' nın Üvey Anneye Övgü kitabını bitirince yine şaşkınlığıma engel olamadım. Yazarın okuduğum her kitabı birbirinden farklı, bu kitapta apayrıydı. Kitap cinsellik teması etrafında aşk, aile yapısı ve çelişkilerle işlenmiş. Ayrıca ünlü tabloların görselleri bölüm bölüm fantastik bir anlatı şeklinde kurguya eşlik ediyor. Okuduğum en ilginç kitaplardan biriydi, özellikle sonu şaşırtıcıydı. 

Sesli kitap dinlemelerine gelince Balzac' ın Sönmüş Hayaller serisinin üç kitabını da dinledim. Okusam belki sıkılırdım ama dinlemenin böyle güzel tarafı var, bir şeyler yaparken dinleyebilmek güzel oluyor. 
Polisiye dinlemeye bayılan Koca' yla Mehmet Murat Somer' in Bir Hop -Çiki-Yaya Polisiyesi serisini dinledik, keyifli bir dinleme oldu.
Orhan Pamuk sevmiyorum klişemi bozup Cevdet Bey ve Oğulları' nı dilemeye başladım. 23 saatlik bir dinleme, bakalım bitirebilecek miyim:)

İzleme konusunda hala başarılı olamadım, havalardan sanırım. 

Yoga stüdyoma hafta sonu veda ettim, uğrayıp eşyalarımı topladım. Evde kendime güzel akışlar hazırladım, çoğu zaman Bilge' de bana eşlik ediyor. 

Efes'in hastalığıyla ilgili bugün tekrar örnekler alınıp incelemeye gitti. Sanırım konulan teşhiste taşın cinsi karıştırılmış. Bunun netleştirilmesini bekliyoruz. Sinir bozucu ama veteriner bunun iyi haber olduğunu söylüyor, bakalım.







Yorumlar