4 Temmuz


 Bayram tatilini evde geçireceğim diye o kadar mutlu olmuştum ki, tembelliğin bin çeşit halini düşündüm kafamda. Başımın belası alerjimin atak yapmasıyla tatil zehir oldu. Uykularım kaçtı, uzun süreli hiçbir şey yapamadım. Efes' te iyiye gidiyor derken yine kanlı işemeye başladı. İdrar kesesini yıkattık. Bu akşam antibiyotiği bitiyor yarın veterinere gideceğiz bakalım ne diyecek. 

Hepsi üst üste gelince böyle sevimsiz bir dönem oldu. Ankara tatilde bomboştu. Parklar bize kaldı, maskemi takıp dışarı attım kendimi. Doğa hep iyi geliyor. Gökyüzüne baktım uzun uzun. Ne güzel masmavi, milyonlarca yıldır dünyayla birlikte. Dinozorların,  soyu tükenmiş hayvanları, bitkileri, savaşanları, kurulan yıkılan devletleri, daha bir dolu şeyin aynı gökyüzünün altında olduğunu düşününce sahiden hayran kalıyor insan. Kaygılar küçülüp, önemsizleşiyor.

Yaşam ve Yazgı' yı okumaya devam ediyorum ama düşündüğüm kadar çabuk bitmeyecek.   
Güzel bir suluboya resme başladım. Biraz detaylı ama detayların rahatlattığını fark ettim. 
Sevdiğim dizilerin yeni sezonları gelmiş. 
Yarın iyi şeyler duymak istiyorum...

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun Sevdacığım, belki yağmurlar bitince şimdi alerji mevsimi geldi dedi bünye. Şifa dilerim tez tarafından. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sağol Sevin Ablam bünyem de şaştı kaldı:((

      Sil

Yorum Gönder