10 Ekim


 Annem geldi, bir hafta birlikteydik. Dün Teyzemlere geçti, yarın da birlikte Antalya' ya gidecekler. Annemle adımlarca ve kilometrelerce yürüdük. Annem yürümeye takmış durumda, yokuşlar bile onu durduramadı. Her gün yirmi- yirmi beş bin adımları görünce, benim tersim döndü. İki gündür bacaklarımın arkasında ağrı kesici bantla dolaşıyorum:))

Bu sabah beş buçuğa doğru uyandım. Aylardır ilk kez kesintisiz uyumuşum. Efes kalkmayınca ben de uyumuşum. Bir saat kadar yorganı başıma çekip e kitap okudum. Hava aydınlanmaya başlayınca, sağımı solumu esneterek kalktım yataktan. Efes' e hafif bir şey giydirdim. Su şişemi doldurup çantama attım, yanında da kulaklıklarım. Cebime de iki hurma atıp yedi gibi attık kendimizi dışarıya. Kırk beş dakikamız olduğu için hemen kafamda bir güzergah çizdim. Efes ilk durağımız olan parkta işini görürken ben hurmaları yiyip, suyumu diktim. Su içmeyi gün içinde atlamayayım diye belli bir rutine oturtmaya çalışıyorum. Kulağımda Ahmet Ümit' in Bir Aşk Masalı Toprak Sergen' den dinliyorum. Sahiden bir masal dinliyorum. Çocuk parkından geçerken Bilge geldi aklıma, niye büyükler için salıncaklar yok diye isyan ediyordu geçen gün. Haklı, çocuk salıncaklarına hem popon sığmıyor, hem yere yakın. Büyükler için de salıncaklar olsun lütfen:)

Paulina Flares' in Aldanış Adası nı ve Aslı Tohumcu' nun Kötü Kalp kitaplarını e-kitap olarak okudum. Aldanış Adası fena değildi, Kötü Kalp pek benlik değildi. 

Bu sabah Brenda Lozano' nun  İdeal Defter ine başladım. Yüz sayfa kadar okudum, ilginç bir kitap. 

Olive Kitteridge ise tadını çıkartarak devam ediyor. 

Akşam Unutulmuş Sevgi  filmini  izliyordum ama uyumuşum bugün devam ederim.

Bu ayın ortalarında online bir yoga uzmanlık programına kaydoldum. 200 saatlik eğitim alacağım yaklaşık bir yıl sürecek ve sonunda eğitmenlik sertifikam olacak:)) Beni baya heyecanlandırdı. Çok sıcak bakmıyordum ama stüdyonun kapanmasıyla birlikte kendi pratiğim için böyle bir karar verdim, iyi olacağını düşünüyorum. Bu aralar biraz onun hazırlıklarıyla uğraşıyorum.  

Mevsim buralarda çoktan sonbahara döndü. Ağaçlar muhteşem renklere bürünüyor. Sabahları ve akşam geç saate kalırsam burnumun ucunun üşüdüğünü hissediyorum. 

Efes kötü değil.

Bilge çok yoğun, bugün okulla hedefindeki okulu (ODTÜ) gezmeye gidecekler.

Koca saçlarını ve sakalını  kesti,  on yaş geri attı:)

Bizde durumlar böyle, umarım siz de iyisinizdir. 

Yorumlar

  1. oturduğum yerde yazdıklarını okuyunca, dışarda hayat var diyorum. ne istediğim kadar okuyabiliyorum, izleyebiliyorum, gezebiliyorum, ama yazılanları okumak iyi geliyor. :) İdeal defteri ben de okudum. Güzel bir kitaptı. Olive duruyor, okunacaklar arasında, dizisi de varmış. O minnoşlar uykumuzu ne kadar bölüyor di mi, benim de kedilerim gecede bir kaç defa uyandırıyorlar. Melatonin kullanmaya başladım, daha sağlıklı uyuyayım diye. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zeynep aslında kendimizi çok da kasmamak gerek, eminim şu an seni meşgul eden başka şeyler vardır, istediğin zaman okuyabileceğini diğer her şeyi yapabileceğini biliyorsun o yüzden bunun canını sıkmasına izin verme. Hepimiz farklı yollar arıyoruz, farklı şeylerin ucundan tutuyoruz. Yazdıklarımın iyi gelmesi beni mutlu etti, meletonin konusunu doktoruma danışacağım bakalım ne diyecek. Aslında yakında başlayacak yoga uzmanlık serüvenim uykularımı toparlar diye düşünüyorum, kendine iyi bak, sevgiler....

      Sil

Yorum Gönder