12 Ekim

Sabah alarmından çok önce uyandım. İdeal Defter' i bitirdim. Önce çok ilginç gelen kitap, ilerledikçe keyif vermedi. Fazla dağınık, fazla zaman atlamalı ve yorucu hissettirdi. Kitap bitti gün hala aydınlanmayınca Ferhan Şensoy' un Rum Memet  kitabına başladım. İlk öykü bitti, baktım Efes esneyerek yanıma geldi, kalkıp hazırlandım. Düştük yola, annemle uzun bir telefon konuşması yaptık. Çok oyalanmış ve Efes' in götürdüğü yere gittiğimi fark etmemişim. Koştur koştur geri döndük eve. Hazır kahvaltı kokusu arasında sıcak bir eve girmek ne güzel bir duygu diye düşündüm. Sevinç Kuşları serisinin ilk kitabı bugün bitti. Koca heyecanla devamı var değil mi dedi:) Sıkı bir Sezgin Kaymaz fanı oldu. Ben de yolda Bir Aşk Masalı nın kalan kısmını bitirdim. Yıl sonu yaklaşıyor, dinleme hedefi koymamıştım, düşündüğümden daha çok dinledim ama okuma hedefimi sanırım yakalayamayacağım. Dert değil, olduğu kadar derim artık. 
Gidip bir kahve yapayım, gözümden uyku akıyor...
 

Yorumlar

  1. İdeal Defter mükemmel kapağından dolayı ilgimi çeken bir kitaptı, akıcı olmaması üzdü

    YanıtlaSil
  2. kitap kapakları hepimizin yumuşak karnı:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder