16 Ekim


Cumartesi Bilge' yle sınavından sonra yemek yedik, renkli kasımpatılar aldık. Güle oynaya eve geldik. 

Pazar günü sabahtan Bilge' yle Efes'i gezdirdik. Kahvaltının ardından Klasik Araba Festivaline gittik. Bu kadar klasik araba göreceğimi düşünmemiştim. O kadar güzellerdi ki filmlerde gördüğüm arabaların gerçek halini görmek heyecan vericiydi. Sonrasında alışveriş, yemek, bir daha alışveriş derken eve kendimizi zor attık.  Aldıklarımı yerleştirip, hiç oturmadan Efes' i çıkarttım. Parkta arkadaşlarımı gördüm, onlarla takıldım aklıma akşamki tanışma toplantısı geldi hemen eve döndük. Yoga uzmanlık eğitimi için online bir toplantıydı. Hocaların enerjisini sevdim. Toplantı sonrası nefesle birlikte meditasyon dersine katıldım. Bu arada meditasyonu beş dakikadan fazla yapabildiğim olmamıştı. Hep yapamam diyordum, zihnim kıpır kıpır, bu aralar da pek sabit kalamıyordum. Akşam şaşırtıcı şekilde iyi geldi. Zihnim hiç kaymadı, ders nasıl geçti anlamadım.




 Horacio Castellanos Moya ' nın Tiksinti kitabını e kitabına denk gelmiştim. Honduras diye bir yerin varlığından böylece haberim oldu. Kısa bir kitap, bu kadar sevmemek beni rahatsız etti. Daha uzun olsa okuyamazdım. 

İyi bir hafta olsun...

Yorumlar