30 Ekim


 Sonbaharın güzelim renk paleti etrafı bonkörce boyarken, bana derin bir nefes alıp tadını çıkartmak kalıyor. Efes' le uzun uzun yürürken bu tadı tüm ruhumla hissetmeye çalışıyorum. 

Yoğun bir haftayı geride bırakırken ufak notlar bırakayım bugün;

* Uzun soluklu bir yoğa uzmanlık programına başladım, çok ilginç ve derin bilgilere ulaşıyorum ve bunlar beni çok heyecanlandırıyor.
* Haftada iki gün bir stüdyoda zumba yapmaya başladık bir arkadaşımla. Çoğunluğunda gençlerin olduğu bir grubum var. Onların enerjisine katılmak hoşuma gitti. Çok eğlendim, çok ter attım, güzel yoruldum.
* Sevdiğim ve yıllardır hayranlıkla izlediğim bir yoga hocasından haftada bir gün yoga yapmaya başladık, tek kelimeyle bayıldım.
* Özlem Dikeçligil' in Hayalet Bakıcısı kitabını okudum. Öyküleri çok güzel ve etkileyici. 
* Elizabeth Strout' un Olive Kitteridge dizisini izlememe rağmen kitabın tadı bambaşkaydı.
*Çiyil Kurtuluş' un Aramızda Bir Bahçe Yakınlığı  bir kısmı aklımda kalırken, bir kısmı uçtu gitti.
*Betül Şükür' ün Yabancıların En Yakınıydın Sen  kitabını okudum. Nilgün Marmara' nın genç yaşındaki intiharının edebiyatının önüne geçmesine isyanını, intihardan ibaret olmadığını yazıyor. Özellikle şiirleri üzerine çok güzel ayrıntıdan bahsediyor.
* Bonnie Garmus' un Bir Kimya Meselesi ni dinledim, fazla basit geldi, sevenlere sözüm yok.
* Kemal Varol' un Haw ını dinledim, sevmedim.
*Zeynep Tütüncü Güngör'ün  Zeki Müren-Eskimeden Yenilenmeyi Bilen Başarır dinledim. Zeki Müren'in hayatını defalarca okusam da , tekrar okuyabilirim. 
* Şeker Henry' nin İnanılmaz filmini Benedict' e ve sinematografik ilginçliğine rağmen sevmedim.
* Pasajlar ı izledim, pek sevmedim.
* Çocuk ve Balıkçıl yıllar sonra ilk kez sinemaya gittik. Hayao Miyazaki' nin  son filmi için günler öncesinden bilet almıştım. Salon da doluydu. Miyazaki' nin fantastik dünyası, yer yer depresif tarafları, şahane  müzikler, daha fazlasını beklediğim görsel bir şölendi. 
* Ay bu arada Bilge' nin defterlerinin bulunduğu rafları düzelttim çaktırmadan koca mağazada :)) Anne olmak ne fena...

Cumhuriyetimizin 100. Yıl Kutlamaları güzel ve umut vericiydi. Daha nicelerine coşku ve umutla diyeyim...



Yorumlar

  1. Pasajlar'ı ben de sevmedim, neden yapılmış o film anlamadım gerçekten.
    Bilge'nin ayraçlarının raflarını düzeltmek var ya... Çok kalp çok!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder