16 Nisan

Bayramda düştüğümüz yoldan, hastalanarak döndük. Önce Koca ,sonra Bilge ve ben hastalandık. Efes delisi ve Bilge denize girdi. Ben patilerimi bile sokamadım denize. Tüylü tosbağa silkelendikçe üstüme gelen buz gibi deniz suyu yetti, girdim saydım.
Dönüş yolunda başladım hapşırmaya ama ne hapşırma. Öbür gün burnumdan sümük, gözümden yaş eksik olmadı. Akşamına japon balığı gibi bir şey olmuştum. Dudaklarımda isyan mırıltıları "nasıl bağışıklığım bu kadar düşük olur anlamıyorum ki" üçüncü gün göz yaşlarım dinmiş, sümüğüm hafiflemişti lakin her bir hücremin ağrıdığını, kaburgalarımın bulunduğu yerin altını çizdiğini hissederek ve yatakta debelenerek geçti. Dördüncü güne (düne ) artık toparlanmışımdır diye uyandığımda sesimi kaybettiğimi gördüm ama garip bir şekilde daha iyiydim. Bugünse çok daha iyiyim. Efes' le upuzun yürüdüm bile.


 Akşam Perfect Days filmini izledim. Ne güzel, ne naif bir film. Hele müzikler nasıl iyi geldi. Spotify' da filmin müziklerini olduğu bir çalma listesi buldum, değmeyin keyfime.

Yolda Tutunamayanlar bitti. İnanılmaz bir kitaptı. Siegfried Lenz' in Almanca Dersi kitabı şahane. Tadını çıkartarak okuyorum. Biraz evvel de Yakup Kadri' nin Sodom ve Gomore  kitabını dinledim. Hiç yazarın tarzı değil gibiydi, pek sevmedim.

  Aldığım yoga eğitmenliği programının sonuna yaklaşıyorum, ödevlerim var ve ben bir türlü bitiremedim. Bu hafta halledip, kafamdan çıkartmalıyım. Aslında ödevlerin saçmalığı hevesimi kaçırdı, neyse hallederim diye düşünüyorum. 

Kendinize iyi bakın...

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun, tatil dönüşü olmuş en azından, tatili zehir etmemiş :) Eskiden buz gibi sulara girmeye bayılan ben, artık Ağustos’ta bile titriyorum! Bu yeni halimi hiç sevmedim.. Saçma ödevleri merak ettim, Almanca derslerini listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben hiç soğuk sulara giremedim hayatim boyunca, duşta bile sonlarina dogru biraz suyu sogutayim diyorum onda bile hoplaya ziplaya çikiyorum:) sınırlayıcıdegilmis gibi yapip belli dogrultularda onlarin tarzinda ders akisi yazmanizi bekliyorlar adi da organik oluyor iste güya icinden geldigi gibi, hizasiz,kuralsiz ögretiyoruz diyorlar ama hepsi hikaye egolar hop diye matin üstüne gelip yerleşiyor.bana şahe bir sekilde nasıl yoga öğretmeyeceğimi öğrettiler diyeyim. Yoga felsefesinden koca egitim boyunca bir kez bahsedip Patancali' nin sutralarinin yorumlanmasiyla ilgili testler hazirlanmis falan gibi saçmaliklar işte:((

      Sil
    2. Aslında değerli bir deneyim; bir şeyin masıl yapılmaması gerektiğini öğrenmek.. Ama can sıkıcı, insanlar ve egoları…

      Sil
  2. gelmiş geçmiş olsun diyeyim.Baharda hastalanmak fena.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kadar baharı seven ve benim kadar baharda perişan olan bir insan evladı daha tanımadım:) tesekkürederim

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, benim de tatilde hep diş ağrım tutardı eskiden, onu hatırladım :)
    Serpil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti gecyi sağolasın an diş ağrısı daha fena

      Sil

Yorum Gönder