29 Nisan

Niye limon hiç bilmiyorum, sarı rengin sıcaklığından belkide. Çok dua etti yağmur yağsın diye ama hep bir çok yağacakmış gibi yapıp az yağdı. Bu sabah da geceden yağan yağan yağmur havada, toprakta, yapraklarda kalmıştı. Güzel bir sabah...
hafta nasıl geçti yine anlamadım. Çocuklarla oynadım, uzun uzun yürüdüm hatta arada onlarla havladım (oluyor bazen nedenini sorma)
Bilge'yle cuma günü Şinasi sahnesinde şahane bir çocuk müzikali izledik. Geç kalan banka gişe görevlisini beklerken öylesine aldım biletleri. Bir de Bilge okula gitmemişti azıcık onu rahatsız edeyim dedim:) Nasıl şahane bir gösteri izledik hala inanamıyorum. Oyun başlamadan evvel çoluk tombalağı gören Bilge benden şüphelenmedi değil. Romanya' dan gelen topluluk, şahane müzikler ve inanılmaz kuklalarla müziğin tarihini anlattılar hem de metinsiz, sadece müzikle ve danslarla. Mozart, Elvis, Amy Winhouse, David Bowie, Maria Tanase ve Janis Joplin... Kuklalar sanat eseriydi ve ipleri, ipleri oynatanlarına rağmen sanki kendi başlarına hareket ediyorlardı. Çok güzeldi. 

Bu sene leylaklar süsenlerden çok önce açtılar, tembellik mi yapmak istediler bilemedim ama uzatmayalım dediler sanırım, sabah arz-ı endam etmişlerdi. Bir de güller açtı her bahçede, her kapı üstünde, renk renk, çeşit çeşit güller var. 

Güzel bir hafta olsun....

 

Yorumlar