13 Temmuz


Dün günün büyük bir kısmı dışarıda geçti. Çok sıcak diye ağzımızda bir nakarat. Eve gelip suların kesik olduğunu görmek feci bir hayal kırıklığıydı. Soyunup  dökünmek lafının keyfini süremeden ,  şöyle bir uzanayım derken uyuya kalmışım. Telefondan gelen mesaj seslerine uyandım. Birlikte köpek gezdirdiğimiz grup köpek parkına gittiklerini bildiriyorlardı. Zaten uyandığımda başımda dikilen tüylü surattan gezdirme saatinin geldiğini anladım. Toparlanıp çıktık. Köpek parkına gelmeden kara bulutlar sardı gökyüzünü. Bir iki damla burnumuza düştü, oh hava serinledi dedik. Köpek parkında oyalanırken şimşekler çakmaya ve yağmur azıcık daha hızlanmaya başladı. Bu arada Efes gök gürültüsünden evdeyken korkuyormuş onu fark ettim. Totosu bozulmuş (ishal olmuş) yakışıklı golden Mars  ve sahibiyle bizim yol üzerindeki parka doğru yağmurun altında yürüyüp sohbet etmeye başladık. Parka gelince büyükçe bir ıhlamur ağacının altında sohbetimiz iyice koyulaşırken gökyüzü de delindi. Vedalaşıp evlerimize doğru koşturduk. Islak ite dönmek cümlesinin hakkını vere vere eve girdik. Ne güzel bir akşam oldu, Efes'i kuruttum mamasını yedi uyudu sabaha kadar. 

Kötü Kızlar kitabı bitti. "....biz geride kalanlar ise keten bezinden kefenlerimizin kenarlarına pullar işliyoruz hala..." içime işledi, çok güzel, ağır ve etkileyici bir kitaptı. Yıllar evvel Yalçın Tosun' un Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler kitabından çok etkilenmiş yaşça benden büyük bir arkadaşıma hediye etmiştim. Sonraki görüşmemizde arkadaşım o ne biçim kitaptı öyle çoluğumuz çocuğumuz var deyince neye uğradığımı şaşırmış, içime kocaman bir şey oturmuştu. Ondan sonrada görüşmedim bir daha. Hayat o kadar zengin, o kadar çeşitli ki, bizim bilmediğimiz ya da hoş görmediğimiz duyguları yok saymak zalimce. Zalimlikse çoğunluğun en sevdiği eylem...

Yeni kitaba bugün başlayacağım. Ufak bir es verip zihnim durulsun dedim. Gerçi Bir mangaya başladım, o sayılmaz:)) (Kara Kahya / yakışıklı Sebastian'a bayıldım) Bilge animesini izleme kitabıyla alakası yok dedi. Bu dünyadaki en keyifli işlerden biri de manga çizmek olsa gerek. Minnoş ağızlar burunlar, kocaman gözler, havalı saçlar çok güzeller...
Keyifli bir hafta sonu diliyorum...

 

Yorumlar

  1. Ah biz animesini çok seviyoruz Sebastian'ın :) Mangasını okumadık. Animeyi tekrar izleyesim geldi şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ben de izleyeyim o zaman merak ettim şimdi😋

      Sil

Yorum Gönder