18 Temmuz

Sınav sonuçları açıklandı. Bilge' nin istediği bölüme giremeyeceği ve tekrar hazırlanması gerektiği netleşti. Ben çok şaşırmadım, onun şaşırmasına şaşırdım:) Biraz kendiyle başlasa, yeniden planlar programlar yapması gerek. Her kafadan bir ses çıkıyor bu da ayrıca sinir bozucu. Onun yerinde olmayı hiç istemezdim. 

Dün öğleden sonra yağmur yağmaya başladı. Önce uzun uzun, sonra hızlandı, daha da hızlandı. Ortalık serinledi.Efes' in gezme saatine durulmuştu. Yol boyu ıslak ağaç gövdelerine dokundum, burnumda toprak kokusu. Yerdeki su birikintilerinde bulutların yansımasını görünce kafamı kaldırdım. Gökyüzümde kalp vardı:)) Aklıma Sait Faik ' in Havada Bulut kitabındaki Yorgiya' nın öyküsü geldi aklıma. Çeşmeden doldurduğu kovasına yansıyan bulutu evine götürmeye çalışan Yorgiya...

Kocaman yaprakları olan ağaçtan orta boy bir yaprak arakladım. Yağmur yağarsa Efes' in başını koruyacak kadar büyük:)) 
Dün gruptan kimse yoktu Efes' le yalnız gezdik. Özlemişim, ne iyi geldi... 


 Lawrence Durrell' in Avignon beşlemesinden Sevgili Leylak Dalı' na bahsedince onun kardeşinin ' de şahane bir Korfu üçlemesi olduğunu söylemişti. Sanırım Durrell' ler inanılmaz bir aile. İngiltere' den Yunanistan' a Korfu Adası' na gelişleri, adayı keşifleri, aile ilişkileri ve yeni hayatlarını şahane bir üslupla anlatmış.

Hafta başından beri iş çok fazla zamanımı alıyor, bugün de yoğun. Kaçıyorum, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. yağmur sonra ağacın yaprağın toprağın olduğu yerlerde olabilmek ne kadar keyifli olur, bu üniversite tercihleri konusunda çocuklara rehberlikten öteye geçince sesler ben de yerinde olmak istemem gençlerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etraftaki üç beş ağaç bile lütuf gibi:)

      Sil
  2. Ben de hiç istemedim o yıllara dönmeyi, ne büyük stres gencecik yaşlarında.. Kolay gelsin Bilge'ye, canı sağolsun, eminim daha iyisi olacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sag olasın ben de daha iyisi olacaktır diyorum o kaşlarını devirirken:)

      Sil

Yorum Gönder