24 Mart

 Bugünlerde yazmanın bana iyi geleceğini düşünüyorum. Elimden geldiğince düzenli olarak buraya yazmak niyetindeyim.

İlk iş evdekiler uyanmadan Per Petterson' un Benim Durumumdaki Erkekler kitabını bitirdim. Yazarın tüm kitaplarını okudum, ruh halimden mıdır bilemedim,kitabı okurken çok sıkıldım.
 Yeni bir sulu boya resme başladım, daha çok işi var ama bu kadarı bile iyi hissettirdi.
Çamaşırları toparladım.
Bilge' yi ders çalışmaya ikna edip, yogaya ikna edemeyince tek başıma yoga yapmaya başladım. Evde kocaman bir köpekle yoga yapmak o kadar zor ki, bir odaya gireyim kapıyı kapatıp yapayım desen kıyameti kopartıyor. Matı sermemle, matıma yayılması bir oluyor. Tam bitirmek üzereydim, ters duruş yaparken resmen üstüme atladı sıpa:)) dizimi duvara çarptım. Allah'tan önemli birşey yok, diz kapağım biraz zedelendi.

Ekmek yapmak işi iyice keyif vermeye başladı. Bir posta ekmek pişirdim.
When Calls The Heart dizisini izliyorum, gün boyu iş yaparken ekranda açık kalıyor. Bilge aşırı sıkıcı buluyor:(( bence sevimli...

Akşam parkta G.Abladan sardunya fideleri istemiştim,çok güzel sakız sardunyaları var bana da birkaç dal getirmiş. Eve gelince onları diktim.Bilge' de cansularını verdi. 
Koca yorgun gelmişti, haberlerin ardından hemen uyuya kaldı. Bilge' yle Aşırıcılar filmini izledik. Bilge uyumaya gitti, ben de Freud dizisine başladım. Bir bölüm izledim. Nihan Eren' in Hayal Otel kitabına başladım. 
Yatmadan yarına yaprak sarması yapmak için yaprakları çıkarttım.Suya koydum.
Sonra okurken uyuya kalmışım :))

Yorumlar

  1. Bana öyle geliyor ki, evde geçirdiğimiz zamanlar daha hızlı akıyor. Belki de kendini tekrar eden işlerle zamanı geçirdiğimiz için öyle geliyor.
    Yoga arkadaşının neden olduğu kaza için geçmiş olsun, birlikte yaşadığınız için seni oyun arkadaşı sayıyor olmalı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen nasıl hızla geçiyor zaman.Efes işe gitmeyi özledi bence postacı ve kargocu kovalayamayınca bana sardı:))

      Sil
  2. keyifli okumaların olsın arkadaşım koronasız günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Evde ufak bir kopek ve iki kedi ile de yoga yapmak zor:) Resmen mata ortaklar cogu zaman.ama ilham da vermiyor degiller hani:) Sardunyalar sahane,cok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edemiyorum, ben de seviyorum sardunyaları:))

      Sil
  4. Sardunyayı çok severim,nedense hiç büyütemem, benim evin balkonu çok güneş alıyor ondan sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım güneş çok sevmiyor ama çok dayanıklı bir çiçek. Sık sık sulamak yeterli olmuyor mu? Benim balkonunda çok güneş alıyor. Özellikle havalar ısınınca nerdeyse her gün diliyorum

      Sil

Yorum Gönder