25 Mart

Sabah yine uyanıp elime kitabımı almamla birlikte bizimkiler ayaklandılar.Ne diye az daha uyumuyorlar anlayamıyorum.
Koca Efes' i gezdirirken ben de kahvaltıyı hazırladım. Bilge saç baş havada oturdu kahvaltıya. Kahvaltı sonrası Koca işe gitti, ben hiç birşeye dokunmadan balkona çıktım. Bilge' yi de zorla balkona çıkarttım. Biraz güneşlen dedim, gözlerini devirdi:)) Ben çiçekleri sularken o da oflaya puflaya bekledi. On dakika sonra içeriye kaçtı.
Mutfağa gectim, ortalığı toparladım. Biraz kitap okudum. Hayal Otel,  Nihan Eren' in okuduğum ilk kitabı. Deniz kenarında yüksek bir tepenin üzerine kurulmuş bir otel. Otelin odalarına bitki isimleri verilmiş. Begonvil, kızılağaç, şimşir, limon...
Otel sahipleri, yeni başlayan çalışanlar, ve otel açılmadan gelen birkaç konuk...gizemli geçmişler, arkada kalanlar, hayal kırıklıkları, yeni umutlar...
Etkileyici, güzel öykülerdi.

Akşamdan çıkarttığım yaprak için iç hazırladım. Dizinin son kalan bölümlerini de yaprak sararak izledim. Sarma pişerken azıcıkta mantı yapayım dedim. Tabi bitirdiğimde mutfağın altını üstüne getirmiştim. Mantıyı buzluğa attım, sarmaya haksızlık olmasın diye:))
Bilge' yle tavla oynadık, çok paslanmış beş bir bana yenildi:)

Bilge karakalem çalıştı, ben dün başladığım resme devam ettim.

Koca geldi, Efes' i parka çıkarttık.Hava o kadar soğuktu ki çabuk faslı dedöndük.Yemek  faslından sonra televizyonda  sağlık bakanıyla, milli eğitim bakanının basın açıklamasını izledik. Bittiğinde birbirimize bakıp ne dedi bunlar şimdi dedik... Çok sinir bozucuydu...

Sonrasında da uyuya kalmışız, Bilge toparlayıp yatırdı bizi:))



Yorumlar