27 Mart

Sabah yine erkenden uyandım, elimi kitabıma bile uzatamadan bizimkiler kalktı. Hep bir hevesle aldığım ama birkaç gün sonra kullanmaya ya üşendiğim ya unuttuğum cilt bakım ürünlerimi, bu dönemde hiç aksatmadan kullandığımı fark ettim:)) Biraz da yüzümün orasını burasını çekiştirip mıncıkladım, yüz masajı niyetine...

Kahvaltı sonrası annemle, bir iki arkadaşla telefonla konuşurken öğlen olduğunu fark ettim.
Ailecek düzenli vitamin takviyeleri alıyoruz, onların azaldığını görünce internetten sipariş vereyim dedim. Ne mümkün aradığını bulmak, neyse iyi kötü verdim siparişimi.

Yayla çorbası yapmak için mutfağa geçtim. Çorbayı karıştırırken Freud dizisini bitirdim. Akşam Self Made başladım bir bölüm izledim, hoş bir diziye benziyor.

Bu arada yine telefonla konuştum, Bilge ona verdiğim kitabı ( Normal Nefes Almaya Devam Edin) beğenerek okuyor. Her okuduğu öykü sonrası konuşuyoruz.

Sosyal medyada uzun süre kalmak ve telefonla konuşup durmak kadar yorucu bir şey yok, akşam üzeri başıma ağrılar girdi.

Maruzatım Var/ Nurhan Suerdem/ İletişim
dün kitabı bitirdim, özellikle kitabın başındaki öyküleri daha çok sevdim.

Biraz Karamazov Kardeşler' i okudum. Bu kitap için ufak not kağıtları hazırlayıp duvardaki panoma astım. Kim kimdir, kimin kaç tane adı var:))

Akşam malum şahsın konuşmasını dinledikten sonra iyice başım ağrımaya başladı. Bizimkiler telefonda mesajlaşıyordu, bizim parkta ören yerine girer mi diye:((

O arada nasıl uyumuşum bilemedim...

Yorumlar

Yorum Gönder