19 Mayıs

Erkenden uyanıp, uzun uzun kitap okudum. Kahvaltıyı biraz geç yaptık. Ben ortalığı toparlarken, Bilge' yle Koca test çözdüler...Şu sınav bitse gitse artık...

Ekmek yoğurdum, ben yoga dersindeyken mayalandı. Bedenen yorulmanın insanın enerjisini arttırması çok tezat olsa da, çok keyifli...

Kuzenimle konuştum, Bilge' nin Japonca merakını bildiği için bir YouTube kanalı önerdi. Koca' yla çok beğendiler ve ellerinde not defterleri baya oyalandılar. Ben de ekmekleri pişirdim, kitap okumaya devam ettim. Yarın için uzun bir market alış verişi var. Bilge' nin de sokağa çıkma günü, birlikte gidelim dedi. Eksik gelen manga serisinin bir kitabı için de Dost' a gideceğiz...

Akşam üstü, balkonda resim yaptım. Komşularla uzun uzun İzmir Marşı' nı söyledik.

Bu ara köpek sahiplerinin en büyük derdi, her gezme sonrası köpeklerin üzerinde kene bulmamız. Dış parazitlerini çok düzenli yapmamıza rağmen, geliyor. Hoş köpeğe tutunamıyor ama bize gelir diye ödümüz kopuyor. Geçen seneler de çok iyi ilaçlama yapılıyordu, böyle bir sorunla karşılaşmamıştık. Arkadaşlar belediyeye dilekçe yolladılar, ben üşendim:))
Tasmasına lavanta kolonyası ya da yağı damlatınca yaklaşmıyormuş dedi bir arkadaş. Akşam Efes' in iki koşumunu da yağladım, yarın lavanta yağını parka da götüreyim, diğer çocukların tasmalarına da damlatayım. Lavanta kokulu köpeklerimiz olacak...
7 Yüz' ü bitirdim. Son bölümlerde biraz sıkıldım. Sonrası erkenden uyku...

Yorumlar