12 Mayıs


Bir gün önce veterinere uğradım. Sabah on için randevu aldım. Efes' in diş temizliği için. Anestezi altında yapılacak olması beni kaygılandırdı. Sabah  yemek vermeyin demişlerdi. Kahvaltı sırasında tüm lokmalar boğazıma dizildi. Bu arada köpekler için diş kaybı yaşam sürelerini kısaltan bir durum. O yüzden önemli. Veterinere gittik, dişlerine baktı, en az iki yılı daha var dedi. Çok az tartarı var, bunun için anestezi almasına gerek yok dedi. Çok sevindim, eve geldik kocaman bir kap mama koydum, üstüne bir de pres kemik verdim. Keyifle yedi. Aslında dip köşe bir temizlik yapmak lazım. Okuduğum kitabı bitireyim dedim. Kitap bir garip bitti. Sonra yoga dersi olunca temizlik yarına kalsın dedim. Gerçi yarın çocuğumun dışarı çıkma günü. Muhtemelen öbür güne kalacak:))

Akşam park zamanı bizim çocuklara balık kraker götürdüm. Keyifle yediler:))

Uçuşan polen topları hapşurtmaya başladı. Eve geldim, ilaç aldım. Haftaya yasak bitene kadar parka gitmeyeyim, dedim. Keşke yağmur yağsa...


Yorumlar