21 Mayıs

 i
Aslında ofise gitsem iyi olurdu ama canım hiç istemedi. Dip köşe evi temizledim, Bilge' de kendi odasını toparladı. En son buharla banyoyu, kapıları, sağı solu da temizledikten sonra oturdum. Bu aralar kafamı toparlamakta zorlanıyorum. Bir şey yaparken yapacağım başka bir şey aklıma geliyor.Zihnim o tarafa kayıyor, bu sefer elimdeki işe odaklanmakta zorlanıyorum. Bir süre listeleri ortadan kaldırmam gerek.
Olduğu kadar, olabildiği kadar demeli...

Yağmur yağacak diye çok umutlanmıştım. Akşam üzeri hava biraz kapattı, üç beş dakika serpiştirip geçti...Belki bugün yağar...

Üst komşum küçük bir tartışmanın ardından bir şeyler çırpmayı bıraktı. Tartışma dedim ama biz de o da sınırları zorlamadık. Özür diledi, neredeyse iki aydır silkelemiyor. Dün kapımı çaldı, halı yıkıyordum gider damlatmaya başladı sizin camlara, çok özür dilerim dedi. Sorun değil camlar kirli, zaten yağmur yağacakmış dedim. Gülümseyerek gitti...

Bugün yağsa keşke ...

Yorumlar