04 Mayıs

Sabah kahvaltıdan sonra Bilge canlı ders yayınına katıldı, bizde ofise geçtik. Ofis düzenlemesi bitmiş gibi, ben kendi tarafımı toparlamaya çalıştım. Ay sonu işlerimi de bitirip, yakındaki markete gittim. Listenin çoğunu aldım. Eve dönerken büyük bir markete uğradım nasıl kalabalıktı. Müşteri kalabalığından çok içeride görevli kalabalığı. Raflar dolduruluyor, yeni malzemeler geliyor. Bu karmaşada nasıl gerildiysem eve geldiğimde omuzlarım ağrıyordu.
Bilge yardım etti, ben gelmeden biraz temizlikte yapmış:)) evi süpürmüş, mutfağı toparlamış. Aldıklarımı yerleştirdik.Bilge' nın yoga dersi başladı. Ben de biraz uzandım, o ara gök gürüldedi.Efes zıpladı yanıma, kıyamam aklı gidiyor. Beraber uyuya kalmışız. Bilge yanımıza gelince kalktık. Yemek yapma telaşı, derken Efes' in gezme zamanı geldi. Park kalabalıktı, insanlarda garip bir rahatlama var. Bizden başka kimsede maske yoktu. Herkes dip dibe, neyin rahatlığı anlamadım.
Eve döndük, yemek faslından sonra Queer Eye' in Japonya bölümlerini izledik. Bittiğine üzüldüm...
Mayta' nın Öyküsü' nü okumaya devam ettim. Yavaş ilerliyor ...

Yorumlar

  1. Karamazov Kardeşler bitmiş sanırım. Benim de bitti geçen hafta. Nasıl buldunuz? Ben muhteşem buldum. Okumakta zorlandığım bölümler olsa da İvan'ın kardeşi Alyaşo ile konuştuğu bölüm ile mahkeme sahneleri yani kitabın sonu beni mesttetti. Bu bölüm mesleğmle de ilgisi nedeniyle cezedici olabilir. Klasiklerin hele böyle muhteşemlerin bende şöyle bir etkisi oluyor, zaten zor okuduğum zamanımızın kitapları yeni yazarları okuyamaz oluyorum yada şöyle bir duygu oluşuyor klasikleri okumak varken niye bir sürü kitapla vakit kaybedeyim. Kitap kulübünde arkadaşlar seçince mecburen yeni yazarlar yeni Türk yazarlar okuyoruz biraz fikrim oluyor kulüp sayesinde ama çoğunda kitabı bitirmekte çok zorlanıyorum. İsim vermeyeyeyim ayıp olur herkesin ayılıp bayıldığı yazarlar var artık isimlerini benim bile bildiğim tat alamıyorum ben.Neyse okumak çok güzel neticede iyi ki edebiyat var. Sevgiler Aylin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap bitti,aslında ilk beşyüz sayfa çok zorladı, sonrası çok daha kolay ve akıcıydı. Klasikleri okuma listeme eklemeye çalışıyorum, listemi yaparken tavsiyelerine güvendiğim insanların önerileri, goodreads, edebi makaleler belirleyici oluyor. Popülist ya da çok satan kitaplardan uzak duruyorum sevdiğim yazarları takip ediyorum zamanla oturan bir alışkanlık. İyi ki kitaplar var, iyi ki ulaşılabilirler, sevgiler 💜💜💜

      Sil
  2. Bilge'nin ev işlerinde yardım etmesi ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canı isterse pek güzel yapıyor, istemezse çoraplarını bile kirliye koymuyor:))

      Sil

Yorum Gönder