07 Mayıs

Adını bir kerede söyleyemeyeceğim bir kitaba başladım. Fevkalbeşer Sair Bey ve Susukunluğu. Elimdeki kitapları bitirmeden yeni kitaba başlamayacaktım. Mayta' nın çaresizce devrim yapmak için bölünmüş gurupları toparlamaya çalışması, Rilke' nın öykülerinin bir türlü akmaması ve bu kitabın ilginç konusu( bundan sonra bahsedeceğim) beni bu hale getirdi :))

Sabah Efes yatağa yanıma zıplamış ve burnuyla dürtüklüyor. İlk kez yaptığı bir şey. İnanamadım,benden önce uyanmışlar ve beyimiz kahvaltı istiyor. Ben kalkınca nasıl sevindi. Koridorda üç beş tür attı:))

O kırt kırtlarken saatte baktım. Koca' ya senin Allah'ın var mı serzenişinde bulundum. Sahiden sabahın kör gözü. Hava da leş zaten. Bu arada sabah gezmesini de yapmışlar. Efes gezmedeyken yaptığım Tibet' in beş hareketi var. Onun yanında yapınca tepeme çıkıyor. Yogaya alıştı ama bunda deliriyor. Neyse başladım hareketlere şöyle bir bakıp, yanımdan gitti:))

Bilge' nin sabah dersi var, zorla kaldırıp, kahvaltı tıkaladım. Ekranın karşısında Bilge' nın en çok korktuğu fen öğretmeni var. Öğretmen soruyor okulların açılması konusunda ne düşünüyorsunuz? Bilge mikrofonu çalışmıyor ayağına yatmış, oğlanlardan birisi mutlak sessizliği bozuyor, korkunç ergen sesiyle Hocam okul formasıyla mı geleceğiz ? diyor. Hoca oğlum sen formanı çoktan yakıp ısınmışsındır bence sen hiç gelme bu kafayla...

Şakası bir tarafa da sahiden ne yapacağız, yollayacak mıyız? Bilge' nin gidesi var, dikkat ederim falan diyor. Çocuk o kadar uzun süredir evde ki nereye desem oraya gidecek kıvamda...

Ofisi baya toparladım, en son bakılacak bir iki raf dosya kaldı, o da haftaya artık.

Bilge makarna istedi, tam buğadaylı yaptım, sevdim bu işi. Tadı o kadar farklı ki, bir daha kolay kolay hazırlardan yemem.

Bilge' de tatlı yaptı. Akşamın olayı Koca' nın kulaklarını temizlemek için ucu yakılan kulak mumlarından almıştık. İlk kez yaptık. Adamın saçını sakalını ve kulağını yakmadan işlemi bitirdik. Çokta matah bir şey değilmiş...

Film izleyelim dediler, yok dedim kendi tanımı alıp yatağıma geçtim.Sonrası uyku...

Yorumlar

  1. Bilge tatlı yaptı yazmışsın ya , seni okumadan 5 dakika önce ruşyena blogta
    bir tatlı gördüm ben de pelini çağırdım. yapsana kızım bu tatlıyı dedim
    hem basit hem de hafif. tamam dedi kulaklarıma inanamadım genelde
    tersler. bakalım akşama tatlımız olacak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder