Balon

Hani balonu şişirirsin, şişirirsin patlayacak mı biraz daha şişireyim dersin...balon iyice gerilir, patlamadı hadi bir nefes daha...

İşte o balon gibi hissediyorum...

Koca Bilge' nın odasına el attı bugün de...
Duvarlara sabitlediği dolapların,kitaplıkların yerini değiştirecekmiş, neden? Canı öyle istiyormuş... Tamam yapsın, karışma adama...olmuyor o kadar yavaş ki ve söyleniyor, hiç fikir sormuyor ve her işi yarım bırakıyor...durduk yere iş çıkartıyor.

Takılma diyorum kendime, zaten ortalığın hali belli...zihnim, ruhum, tüm dengem  alt üst vaziyette, bir de bunlar fazla geliyor.


Yorumlar

  1. Bazen ben de benzer şekillerde düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım hepimiz benzer durumlar yaşıyoruz

      Sil
  2. Evde tek başıma kalmayı öyle özledim ki. Can en sonunda bizi de kabloyla birbirimize bağlayıp, hard disc falan takacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar. İyiler hoşlar ama aşırı doza maruz kaldık:))

      Sil
  3. Bizim evin adamı da aynı şekilde. Üstüne üstlük beni de ona yardım etmeye mecbur bırakıyor, tabii ki dırdır gücüyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var ya o dırdır beni öldürüyor, iş sırf bu yüzden büyüyüp dağ gibi oluyor.

      Sil

Yorum Gönder